Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med det om cubus sine. De mister fasongen etter en vask eller bruk. Plutselig blir halsåpningen så stor at den glir ned på ungenSyns cubus sine bodyer er veldig uformelige. Korte og veldig brede.
Ellers er jeg enig i at plagg som er trange i halsen er veldig rart og dumt. Kjøpte to ullbodyer fra ludo store, de var ikke spesielt store og hadde ingen knapper ved skuldrene eller noe. Så var ubrukelige!
Enig med deg. Syns Cubus bodyene var brede og mistet fort formen.Syns cubus sine bodyer er veldig uformelige. Korte og veldig brede.
Ellers er jeg enig i at plagg som er trange i halsen er veldig rart og dumt. Kjøpte to ullbodyer fra ludo store, de var ikke spesielt store og hadde ingen knapper ved skuldrene eller noe. Så var ubrukelige!
Cubus sine klær kunne vi ikke bruke på vår. De ble for brede for han.
NeiTrodde det bare jeg som synes de klærene blir brede og rare![]()
Liker heller ikke cubus. Har en gutt som er helt på gjennomsnittet når det kommer til vekt vs lengde og de har aldri passet han. Selv med svær tøybleierumpe datt buksene av hanSyns cubus sine bodyer er veldig uformelige. Korte og veldig brede.
NameIt sine bodyer (hvertfall de mini har) er alt for trange, og hun er slank!
Ellers syns jeg alle hettegensre/jakker til baby kunne kommet med avtagbar hette. Hetter på babyklær irriterer meg![]()
huff ja,drukner jo i klær me hette!NameIt sine bodyer (hvertfall de mini har) er alt for trange, og hun er slank!
Ellers syns jeg alle hettegensre/jakker til baby kunne kommet med avtagbar hette. Hetter på babyklær irriterer meg![]()
NameIt sine bodyer (hvertfall de mini har) er alt for trange, og hun er slank!
Signerer denne.Ja har masse av slike klær.
Ikke går de over hode
Eller
Så er knepping helt på trynet laget så det kommer store "hull" i pysjen