Barnehagevogn

sola90

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Marsboerne 20 18
Hvilken vogn egner seg til det? Tenker å kjøpe en brukt en, men veit ikke helt hvem som er gode å sove i.

Brio er rimelige og er romslige. Har en som vi kommer til å bruke som sovevogn:)

Kommer til å kjøpe en brukt Emmaljunga Edge duo for den er stabil og romslig. Har selv jobbet i bhg og det er mange som har denne vognen som sovevogn :)

Men jeg tenker at det er unødvendig å kjøpe ei vogn som har både bag og sportsdel, når jeg bare trenger sportsdel? :p Har Emmaljunga mondial som vi bruker til daglig nå.

Jeg har kjøpt babyjogger city elite. Den er stor og romslig. Til trehjuling å være er den stødig. Kjøpte den for å bruke til reising og barnehage når den tid kommer. Veldig fornøyd! Har en Edge duo som er hovedvogn, men den er for fin til å ha i barnehagen :)

Men jeg tenker at det er unødvendig å kjøpe ei vogn som har både bag og sportsdel, når jeg bare trenger sportsdel? :p Har Emmaljunga mondial som vi bruker til daglig nå.
Er mange som bare selger sportsdelen på Finn, er det vi kommer til å gjøre :)

Vi har kjøpt ei brukt simo kombivogn, som vi skal ha i bhgen :) hadde emmaljunga til de to eldste, men den ble så kort da mine barn er lang. Har simo kombi hjemme som jeg har brukt til alle tre, den er lengere. Så ville derfor ha d i bhgen også :) betalte 500kr for den vogna vi skal ha i bhgen :)

Der jeg jobbet, brukte enebarna ofte den vogna de hadde hatt hele veien (hvis den hadde sportsvogn), og de som hadde søsken, hadde ofte en brukt vogn, kjøpt kun for soving i bhg.
Det er ikke nødvendig å kjøpe en ny, dyr eller fancy vogn til soving i bhg.

Vi har en brukt Emmaljunga Edge Duo som sovevogn til toåringen. Den fungerer fint.
Hjemme har vi en TFK. Den er mye lettere og enklere å ta med i bilen og rundt omkring.

Men man kan vel bruke den vogna man har? I hvert fall hvis man triller til og fra barnehagen uansett?

Men man kan vel bruke den vogna man har? I hvert fall hvis man triller til og fra barnehagen uansett?

Ja det trengs sikkert ikke en ekstra som står fast i barnehagen tenker jeg, hvis vogna tas med fram og tilbake. Det kommer kanskje litt an på hvordan opplegget i barnehagen er.

Jeg må kjøre bil, og orker ikke styre med den vogna ut og inn av bilen mer enn jeg må. Kjøpte ny Emmaljunga vogn, så vil heller ikke at den skal bli veldig slitt.

Vi har alltid likt Simo-vogn som Sovevogn. Lillemann sover i en hjemme nå, men den har han med til b-hagen når den tid kommer.

Vår bhg har sprinkelsenger inne til alle barna:) men har forstått at de fleste sover i vogn ute!

Jeg har kjøpt brukt Simo vogn til rundt 500 lappen som var litt slitt, men det merker jo ikke barnet når det kun skal bli brukt til å sove i

Back
Topp