Barnehagevogn?

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Jenta vår skal jo begynne i barnehage etterhvert, og trenger vel å sove på dagtid da og. Vi har ei Emmaljunga city cross som sikkert kunne vært brukt til soving i barnehagen,men ser for meg at vi kommer til å bruke den hjemme. Lurer derfor på å kjøpe ei billig vogn til bruk i barnehagen. Hvilken vogn har dere som sovevogn? Vet ikke om alle barnehager har mulighet til å oppbevare vogner til enhver tid, eller om man må frakte vogna med seg hver dag. Hva er vanlig`?

Vi har en brukt vogn vi fikk gratis. Det gis bort helt fine barnevogner på finn.no, det er helt genialt!! Jeg hadde ikke giddi å kjøpt en vogn for å ha i bhg.

Elias har en simo vogn som han sover i. Kjøpte den brukt til billig pris. Gidder ikke drasse med meg vognen frem og tilbake hver dag. Den sovevognen står der hver dag : )

Har simo vogn i bhg, den står der hele tida. vi har ei anna vogn hjemme. ville gått på finn.no og funnet ei billig ei, den skal vel ikke trilles noe særlig, bare soves i:)

Jeg kjøpte en gammel, brukt vogn på finn.no og har den stående i barnehagen til enhver tid.

i gamlebhg hadde du utlånsvogner så der hadde vi kun med voksipose å legge oppi.
da hu bytta bhg i en alder av 2,5 år så måtte vi ta med vår tfk pro 3, og det har gått greit siden hun som oftest går selv nå.

Nå triller jeg frem og tilbake så da tar jeg selvfølgelig med vogna hjem, men her har de en egen bod til vogner utenfor barnehagen. Men jeg kunne tenkt meg en ny vogn å ha hjemme da, den vi bruker er nemlig en vi arvet. (noen år gammel Brio sportsvogn)

Fant en brukt simo sportstrille, 2010 modell, til 1500 som han har i bhg. [:D]
Jeg lar vogna stå i bhg, har 2 andre vogner hjemme (vogndilla) og kjører til bhg [:)]

ja tenkte å se på finn etter ei billig vogn. Så Simo er greit/stor nok til å brukes hele soveperioden?

Jeg liker veldig godt simo som vi bruker. Blir nok det eller en emmaljjunga.
Det vitkigste for meg er nok at det er en stor og romslig 4 hjuling. Og at den er lun og god:)
Skal kjøpe ny vogn nå, for simoen i bhg skal brukes til snuppa i magen. Så må kjøpe en billig en på finn(den vi har er ganske ny). Får det fint nede i 500kr

Jeg solgte Mondialen og kjøpte en splitter ny Emmaljunga Scooter.[8D]
Ville uansett ha en vogn som var litt lettere en Mondialen, den tok livet av ryggen min.[X(]
Bruker ikke vogna hjemme i ukedagene annet enn når jeg jobber sent og triller til barnehagen. Så her går det bra å bare ha en vogn.

Hvordan vogner oppbevares i barnehager varierer enormt.. noen står ute hele døgnet+ helger andre tar vognene inn om natten og i helgene..

Hos oss har de tatt inn vognene så da har vi latt en ganske fin Emmaljunga stå i bhg, noen ganger har Othen blitt igjen også. Men jeg foretrekker Emmaljunga duo edge eller en av de andre store 4hjulingene til soving. Godt å ha en stabil trygg vogn med masse plass i ;) Simo har jo også store solide vogner. På finn.no finnes det utrolig mange "barnehagevogner" til salgs også som fungerer toppers dersom barnehagen ikke tar noe ansvar for sovevognene..

Kjøpte en billig brukt Simo som vi har stående i bhg. City crossen har vi hjemme.

Har Simo 124 sportstrille -09 modell til vogn i barnehagen. Helt perfekt il dette formålet, den[:)] Kjøpt på finn.no til 1500,-

Har simo sportsvogn 2000 mod i barnehagen. Gammel men super til barnehage bruk [:D]

Vi bruker CityCross som sovevogn og har en shoppingvogn i tillegg... Skal vi noe spesielt en helg hvor vi trenger den store vognen tar vi den bare med hjem...

Vil ikke at ungen min skal ligge å sove i en gammel brukt vogn til vanlig, og så sitte i "pyntevogn" de skjeldne gangene vi tar med vognen noe sted.. Det er jo i bhg de tilbringer mest tid i vognen - og da synes jeg de skal ha den beste vognen i barnehagen...

Kjøpte ei brukt Emmaljunga Nitro 07/08 modell som jeg bruker i barnehagen. Betalte 1500kr for den på Finn.no

Back
Topp