Barnehagestart!!

Han var 17 mnd [:D]

Eldstemann begynte når han var 18 mnd, og snuppa på 1 årsdagen [:D] 

Jenta mi begynte 2 uker før ho blei 3 år. Minstejenta mi på 19 mnd, er hjemme med meg[;)]

Hun var 25mnd da hun startet i barnehagen[;)]

Mi var 14 mnd når ho begynte!

Sindre begynte da han var 13 mnd, 4 dager i uka.. Året etter fikk han full plass..
Er vi heldige får vi plass til Maren fra januar av. Da vil ho være ett år.

Begynner på mandag, da er han litt over 13 mnd[:)]

Eldstemann begynte da hun var nesten 14 mnd, håper yngstemann skal begynne når hun er nesten 13 mnd. Går på når det er ledige plasser. Min jente var i alle fall ikke for liten til å begynne! Tvert i mot slet vi med å aktivisere henne. hun har ELSKET barnehagen fra dag en.

Hun begynner nå når hun blir 2 år. 3 dager i uken.

Vi har gått jevnlig i åpen barnehage, pluss jeg har hatt et dagbarn på samme alder.

Angrer ikke et sekund.

Mine to begynner i januar, da er de 2 og 3 år. For oss er det helt perfekt[;)]

Alle mine begynte i barnehage da de var 3 år[:D]

11 mnd

De begynner nok ikke i barnehage før de er 3 år, noen av de.

10 mnder..

hu var 19 mnd, for hadde ikke plass føre det men bestemoren passa de 6 mnd jeg jobbet og ikke hadde barnehageplass.

Jeg er student og har tatt noen fag i permisjonen min slik at da jeg begynner igjen så blir det ikke så mye å gjøre. Da kan vi ha Babalu hjemme med litt hjelp, frem til 2011. Fyller to i februar 2011 så da tenker jeg det blir bhg-start hvis vi ikke klarer å utsette det til høsten. Må jobbe inn ca 8000kr brutto for å dekke tap av kontanstøtte og betale bhg så det lønner seg faktisk, det stortrives jeg med:)

Erik var 1 år og 8.5 mnd da han begynte. Det blir tidligere start for Emil dessverre,men vi håper å drøye det til han er ca 14 mnd.

Hun var 11 mnd...

Syns selv det var for tidlig, hun gråt mye den første måneden.
Hadde ikke mulighet til å gå hjemme lengre, så det måtte nok bare bli sånn...
Så ble hun ett år og lærte å gå, da ble alt med en gang mye bedre heldigvis.
Nå trives hun godt i barnehagen [:)]

Back
Topp