Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært ganske tøft her. Storesøster ble etter litt gråt og trøst med sin gruppe på tur, heldigvis. Minsten derimot storkoser seg sålenge jeg er rett ved, prøver å holde litt avstand men han blir så lei seg! Hadde tenkt å la de legge han og gå hjem mens han sov. Det gikk ikke! Han ble så redd og lei seg! Jeg prøvde å legge han selv, men etter en halvtime med hylgråt hver gang jeg la han i vogna så tok jeg han med hjem, han sovnet før selene var på!
Planen var at de skulle være alene fra 10- etter soving i morgen, men det går bare ikke. Dette er så vondt!!![]()
Fikk dessverre ikke permisjon så lenge som jeg ønsket, men ser ut til at dette skal gå fint. Idag gikk det supert og han var alene fra 10-15, sov fra 12-14.30, sovnet med en gang. Så det letter hjertet mitt littUff, det kan være forferdelig tøft både for mor og barn! Du får snakke litt med pedleder om hva den tenker dere kan gjøre
Ellers får du ta tiden til hjelp, hvis du har muligheten. Noen barn trenger ei stund på å venne seg til bhg!
Lykke til videre![]()
Fikk dessverre ikke permisjon så lenge som jeg ønsket, men ser ut til at dette skal gå fint. Idag gikk det supert og han var alene fra 10-15, sov fra 12-14.30, sovnet med en gang. Så det letter hjertet mitt litt![]()