Barnehagestart

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Mange som har begynt idag? Hvordan gikk det? Første dag i morgen her, veldig spent :)

Lykke til! :-) Det går nok kjempefint! Vi har flyttet så her startet eldstemann (4år) i ny bhg i går, mini starter i samme bhg i januar.

I dag hadde jenta vår andre dag. Går overraskende bra :) jeg fikk til og med lov til å gå når hun hadde sovnet i vogna si :) så ringte de meg når hun våknet. mamma hjertet er det værre med :p litt skummelt å overlate henne til fremmede. Personalet virker helt fantastiske, men likevel, så er jeg liksom litt redd for at noe skal skje eller at hun savner meg og gråter. Ny tiøvenningsdag i morgen ❤️ Lykke til med oppstart i morgen !

Vi har første dag neste tirsdag, grugleder meg:p Men tror poden kommer til å storkose seg!..

Vi begynner på mandag. Gruer meg sykt mye. :-P Er ikke det minste klar for å slippe han ut i verden. :-P

Har vært ganske tøft her. Storesøster ble etter litt gråt og trøst med sin gruppe på tur, heldigvis. Minsten derimot storkoser seg sålenge jeg er rett ved, prøver å holde litt avstand men han blir så lei seg! Hadde tenkt å la de legge han og gå hjem mens han sov. Det gikk ikke! Han ble så redd og lei seg! Jeg prøvde å legge han selv, men etter en halvtime med hylgråt hver gang jeg la han i vogna så tok jeg han med hjem, han sovnet før selene var på!

Planen var at de skulle være alene fra 10- etter soving i morgen, men det går bare ikke. Dette er så vondt!! :(:(

Har vært ganske tøft her. Storesøster ble etter litt gråt og trøst med sin gruppe på tur, heldigvis. Minsten derimot storkoser seg sålenge jeg er rett ved, prøver å holde litt avstand men han blir så lei seg! Hadde tenkt å la de legge han og gå hjem mens han sov. Det gikk ikke! Han ble så redd og lei seg! Jeg prøvde å legge han selv, men etter en halvtime med hylgråt hver gang jeg la han i vogna så tok jeg han med hjem, han sovnet før selene var på!

Planen var at de skulle være alene fra 10- etter soving i morgen, men det går bare ikke. Dette er så vondt!! :(:(

Uff, det kan være forferdelig tøft både for mor og barn! Du får snakke litt med pedleder om hva den tenker dere kan gjøre :)
Ellers får du ta tiden til hjelp, hvis du har muligheten. Noen barn trenger ei stund på å venne seg til bhg!
Lykke til videre :)

Uff, det kan være forferdelig tøft både for mor og barn! Du får snakke litt med pedleder om hva den tenker dere kan gjøre :)
Ellers får du ta tiden til hjelp, hvis du har muligheten. Noen barn trenger ei stund på å venne seg til bhg!
Lykke til videre :)
Fikk dessverre ikke permisjon så lenge som jeg ønsket, men ser ut til at dette skal gå fint. Idag gikk det supert og han var alene fra 10-15, sov fra 12-14.30, sovnet med en gang. Så det letter hjertet mitt litt :)

Fikk dessverre ikke permisjon så lenge som jeg ønsket, men ser ut til at dette skal gå fint. Idag gikk det supert og han var alene fra 10-15, sov fra 12-14.30, sovnet med en gang. Så det letter hjertet mitt litt :)

Å,så bra! Kjenner jeg gru/gleder meg til det er vår tur :p

Back
Topp