Barnehagestart

Håper på plass i august 2015 her også :)


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Når må du bestemme deg? Jeg tenker at jeg vil ha henne lenge hjemme, men samtidig så vet jeg at jeg fort kan endre mening. Har jo aldri vært mamma til en 1-åring før, så vet jo ikke hvordan det føles å skulle sende henne i barnehage da.
Storesøster her i huset bynte da hun var 15 mnd å da var det på stor tid.
Hadde et stort behov for å se andre barn, ble ikke nok å bare gå hjemme med mor lengre. Men vi starter med bare 3 dager i uken da, å nå som 2.5 åring har hun fortsatt bare 4 dager.
Derfor har vi søkt inn lillebror noen mnd før ca 1 år han også bare 3 dager i uken. Men rekner med han å trenger å se andre barn :) ikke bare mamma'n :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er sånn i tvil. Jeg må få søkt ila
morgendagen. Er 1 år for tidlig?
Mest sannsynlig har jeg ikke jobb da og hun kan gå halve dager evt 50 %...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg synes ikkr det er for tidlig.
Men det kommer litt ann på personalet /barnehagen og barnets personlighet det kan være greiest å gå de fleste dagene men heller ha korte dager når det er mulig

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Vi hadde ikke så mange andre muligheter, så storebror begynte i bhg 3 uker før han ble ett år. Han kunne ikke gå enda, så det var litt rart å sette ham fra meg på gulvet og gå fra ham :) Men han har i alle fall ikke tatt noe skade av å begynne så tidlig. Han stortrives i barnehagen, leker godt med andre barn og har et godt språk. Det kan selvfølgelig barn som begynner i bhg ved 2-3 års alder gjøre og ha også, men det har i alle fall ikke hatt noen negativ effekt å begynne så tidlig! :)
 
Back
Topp