Barnehagestart

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Når begynner deres i barnehage?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
August 2015.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har søkt fra 1. april, men det var bare for å skrive en dato. Har egentlig ikke peiling, kommer helt ann på hva slags jobb jeg får.
Og hvis vi plutselig skal ta opp lån kan det jo hende vi får litt mer utgifter slik at jeg må ut i full jobb tidligere enn jeg egentlig vil.
Men så er det jo ikke sikkert vi får barnehageplass da. Må isåfall finne en jobb hvor jeg kan jobbe kveld og natt...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
1. august 2015. Skal ha ulønnet perm neste sommer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Slutten av mars her.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er så usikker! Egentlig sagt 1.april, men er jo fristet til å utsette det til august.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er så usikker! Egentlig sagt 1.april, men er jo fristet til å utsette det til august.


Sent from my iPhone using BV Forum
Når må du bestemme deg? Jeg tenker at jeg vil ha henne lenge hjemme, men samtidig så vet jeg at jeg fort kan endre mening. Har jo aldri vært mamma til en 1-åring før, så vet jo ikke hvordan det føles å skulle sende henne i barnehage da.
 
I Stavanger må man hovedsakelig velge mellom bhg plass fra høsten nå (betale fra august og begynne senere) eller neste høst...Dere som ønsker oppstart etter jul bør sjekke opp hvordan det er der dere bor:) Plassene for kommende bhg år fylles som regel opp før jul:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Antar at vi får plass i bhg fra mai 2015, så da begynner hun da. Skulle gjerne vært hjemme i to år, men det har vi dessverre ikke mulighet til.
 
Her jeg bor er alle barnehager fulle og ventelistene lange, så i utgangspunktet får ingen begynne i bhg annet enn ved hovedopptaket.
 
Når må du bestemme deg? Jeg tenker at jeg vil ha henne lenge hjemme, men samtidig så vet jeg at jeg fort kan endre mening. Har jo aldri vært mamma til en 1-åring før, så vet jo ikke hvordan det føles å skulle sende henne i barnehage da.
Ikke noe fast opptak her, setter de bare på liste fra de er 4mnd.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal søke 3 dager i uka fra januar når permisjonen til far går ut. Men får vi ikke plass må jeg bli hjemme til august når ho har rett på plass.
 
April 2015, hvis vi får plass.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp