Barnehagestart...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Sendte inn søknad om plass til høsten i den lokale barnehagen på onsdag da fristen var på fredag...

Jeg vet neimen ikke om jeg vil ha plassen! Tanken på å sende veslejenta mi i barnehage gjør at det knyter seg i magen min, og en gang følte jeg nesten tårene presse på da jeg tenkte på det... Jeg har jo jobbet i den barnehagen hun skal begynne i, og det er ikke noe galt med den, det er bare det at det er så 'skummelt' å sende henne dit til ukjente mennesker uten mammaen sin... Hun får det sikkert helt fint og blir godt ivaretatt, men mamma får det nok ikke det... :( Det går seg gjerne til, men... Uff, dette er ikke lett... Jeg gruer meg skikkelig!
 
Huffda, ikke godt å føle det sånn heller. Kanskje det endrer seg når hun vokser til litt iløpet av sommeren. Er du nødt til å sende henne i bhg til høsten da? Skal du begynne å jobbe?
 
her har mini allerede begynt i bhg..
 
Huff, håper det går over...
Min skal begynne i barnehagen til høsten, og eg trur han vil trives godt der :) Han er glad i andre folk og ikkje så veldig mamma/pappa-dalt. Så eg gleder meg i grunn! Men eg er glad for at eg kan ha han heima fram til dess :)
 
Huffda, ikke godt å føle det sånn heller. Kanskje det endrer seg når hun vokser til litt iløpet av sommeren. Er du nødt til å sende henne i bhg til høsten da? Skal du begynne å jobbe?

Jeg er arbeidsløs og går på dagpenger, men jeg kan jo ikke gå sånn fram til hun begynner på skolen... :p Da blir det vel sånn at jeg ikke vil sende henne på skole heller... Haha... :p
Ja, mulig det endrer seg. Hun er jo så liten, men samtidig så stor også. ;)

Akkurat nå har jeg lyst til å være husmor... Det skulle vært et yrke :p
 
Jeg er arbeidsløs og går på dagpenger, men jeg kan jo ikke gå sånn fram til hun begynner på skolen... :p Da blir det vel sånn at jeg ikke vil sende henne på skole heller... Haha... :p
Ja, mulig det endrer seg. Hun er jo så liten, men samtidig så stor også. ;)

Akkurat nå har jeg lyst til å være husmor... Det skulle vært et yrke :p
Føler det på samme måte selv jeg, så skjønner deg veldig godt. Jeg har jo en jobb å gå tilbake til når han begynner i barnehage, men kunne veldig gjerne tenkt meg å være hjemme med han enda lenger. Spent på om jeg får hverdagen til å gå opp når den tid kommer, prøver å ikke tenke så mye på det riktig enda ;)
 
Jeg har også søkt om barnehageplass til høsten, men plana er å ha henne hjemme til januar og deretter ha henne i barnehagen 2-3 dager i uka :) håper det går så bra med firmaet til sambo at han har mulighet til å være hjemme med henne når jeg er i praksis i høst :)
 
Jeg har også søkt om barnehageplass til høsten, men plana er å ha henne hjemme til januar og deretter ha henne i barnehagen 2-3 dager i uka :) håper det går så bra med firmaet til sambo at han har mulighet til å være hjemme med henne når jeg er i praksis i høst :)

Her blir det ikke mer enn 60% i barnehagen. Det syns jeg er mer enn nok å begynne med :)
Håper det ordner seg for dere til høsten, da :)
 
Her blir det ikke mer enn 60% i barnehagen. Det syns jeg er mer enn nok å begynne med :)
Håper det ordner seg for dere til høsten, da :)
60% høres jo ut som en grei start :)
Ja håper det ordner seg til høsten, men er usikkert nå siden sambo holder på å starte eget firma og det er usikkert hvor mye/hvordan han må jobbe til høsten. Men vi har jo heldigvis en del familie rundt oss som er behjelpelig med barnepass :)
 
Back
Topp