barnehagestart

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Noen som snart begynner i barnehagen? Tiden har gått så fort!!!!
 
Tilde begynner allerede i barnehagen 29 Oktober :(
Da er hun 9 1/2 mnd, syns det er tidlig jeg!
 
Her skal vi være hjemme med snuppa til august 2013 :) KOS!
 
Hei Oscar begynte i Bhg. Med 8 MDR. Veldig tidlig hadde utrolig dårlig samvittighet!!!! Men han storkoser seg og elsker de to tantene OG jeg er pes leder i denne Bhg. Så nå synes jeg det er helt topp! Skikkelig Bhg gutt har han blitt!!!
 
Godt å høre de koser seg i barnehagen! :-) med hjelp av besteforeldre har vi ordnet det slik at poden starter i bhg høsten 2013.. Så må vel snart søke kanskje?
 
Fint at det går bra med tidlig barnehagestart, men jeg personlig vil ikke sende barna mine i bhg så tidlig :)

Her har vi søkt plass fra 2 april neste år, men om vi ikke får i søsterens barnehage venter vi til august.... Da får vi finne en dagmamma/ spørre besteforeldre/ venninner og ejg evnt. jobbe redusert :)


 
Her blir det barnehagestart 3 januar, dagen etter 1 års dagen:-) håper og tror det går supert, lite skeptisk til nye folk. Blir i samme barnehage som jeg skal begynne å jobbe i fra 1 november, så da har jeg han i nærheten:-)
 
Som førskolelærer er det fint å se at dere har gode erfaringer :) Jobber selv på småbarn, derfor stiller jeg HØYE krav til de som skal ha min engel. Desverre flytter vi så nå kommer vi til en kommune der jeg ikke kjenner noen av bhgene eller pedagogene :/ Men jeg går hjemme frem til høsten 2014 siden jeg er gravid igje, så vi har god mulighet til å teste flere om den første ikke fungerer :)
 
Back
Topp