Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: selisa
mange gode tips. tenker vi skal se om vi får tak i noe brukt. vogn,dyne, myggnetting og regntrekk har barnehagen står det i brevet.
men jeg tenker att det må jo være greit å ha en dress i barnehagen å en hjemme eller er det bare tøv?
ORIGINAL: Kastanjenøtt
har ikke lest igjennom alt nå, men et lite tips er å
- legge litt mer penger i vinterdress enn vårdress, for vinterdress brukes mange flere måneder, og slites på en helt annen måte. Vårdress blir brukt mye mindre, så gjerne det er nok med en utebukse. Kjøp gjerne vinterdress nå, for du finner de på tilbud. vet ikke hvor stor ungene din er, men kanskje lurt å kjøpe str 98 til vinteren.
-Gode vintersko er også viktig, GoreTex, det er dyrt, men dropp sherox, og heller ha støvler, og gode varme ullsokker.
- Vossatasser sine votter er GENIALE, beste vottene jeg noen gang har vært borti. Holder varmen, og sitter godt på hånden, og er enkle å ta på. og kan brukes i allslags vær.
- Jaunus eller reima luer syns jeg er de beste, de som går godt ned over øyrene og kinnene til vinter og kalde vårdager.