Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: klinkekulen
ORIGINAL: janpanmarsipan
ORIGINAL: klinkekulen
Her er første opptak 25.februar, og andre opptak helt i slutten av mars..det er alt jeg kan hjelpe med [&:][8D]
Er ikke det overflytting som er først da? så ordinært opptak i slutten av mars?
Haha, godt mulig du [:D]
Edit: Det står: "Datoer for utsendelse av tilbudsbrev i hovedopptaket: 25.02.11 og 24.03.11" [8|]
Jeg har forandret ønske og skulle få ny mail fra dem om noen dager, men jeg blir så nervøs for det er så lite kommunale og store private barnehager i mitt distrikt/nabolag og vil ikke ha plass i alle barnehager
ORIGINAL: Ametyhst
Jeg har forandret ønske og skulle få ny mail fra dem om noen dager, men jeg blir så nervøs for det er så lite kommunale og store private barnehager i mitt distrikt/nabolag og vil ikke ha plass i alle barnehager
Eg ynskjer også å forandre på søknaden min. Korleis gjorde du det? Sendte du berre inn ein ny søknad?
ORIGINAL: Ametyhst
Eg ynskjer også å forandre på søknaden min. Korleis gjorde du det? Sendte du berre inn ein ny søknad?
jeg gikk inn på sida vår - søknaden vår og trykte på endre. Ikke sikkert de ser likedan ut i forskjellige kommuner