Barnehagestart m/ fetter?

Tenker du ikke skal bekymre deg:-)

Har vært slik i min familie at fetter og kusiner har gått i samme barnehage det har gått veldig greit og har egentlig heller vært praktisk for da har feks moren til den ene tatt med alle hjem ved henting når den andre ble forsinket etc:-)

Det med agrisjonen til det barnet er nok sikkert en fase, de havner mest sansynlog i ulike grupper, og du kan også gjøre barnehagen oppmerksom på det så kan de ansatte passe ekstra på om de feks er ute samtidig:-)

Mye som kan gjøres for å bedre en slik situasjon:-)

Jeg hadde søkt!

Og du kan jo ta kontakt med barnehagen og snakke med de om dette også:-)

Vår tuppe har fetteren som er et år eldre på samme avdeling, og kusina på 5 år i samme barnehage. De synes det er helt topp, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så veldig. Kusina på 5 år treffer vi stort sett kun ved sein levering og ved henting hvis de er ute.

Ingen ting å bekymre seg for. Jeg har to barn i samme bhg og ikke noe problem det. Eldste begynner på skolen til høsten og da begynner en fetter i bhg. Min svoger er selv bhg pedagog og søkte sitt barn inn i den bhg mine barn går i. Trur ikke han hadde gjort det hvis det hadde hatt en betydning for noe. Han jobber i en annen bhg.

Har to barn med 15 mnd mellomrom. De har gått på samme avd i barnehagen. Storebror flytter til storbarn avd etter sommeren. Ikke vært noe problem for oss.

Her tror jeg helt ærlig du overdriver litt. Ikke er det sannsynlig at de begynner på samme avdeling, og det er andre barn i barnehagen enn bare de to uansett så det er ikke sikkert de ser hverandre i det heletatt.
Utviklingen blir nok ikke påvirket av at fetteren går og samme barnehage :)

Veldig enig :)

Back
Topp