Barnehagesekk

Har ikke kjøpt enda, men skal følge med her :)

Edit: ser d står barnehage, jeg får lage en skoletråd :)

Last edited:
Vi har denne fra Bergans
Veldig fornøyd
upload_2015-6-18_12-25-57.jpeg

med mindre du vet dem skal på turer så er sekk ikke så nødvendig, mine har sjelden hatt bruk for sekk i bhg, har en haug med sekker med diverse barnemotiv. For å bære klær og frukt evt matboksen fram og tilbake. Enten blir sekken hengende i bhg eller hjemme. Nå ligger dem i lekekroken for 3åringen leker med dem hjemme :p

image.jpg Vi har denne. Begynner ikke i barnehagen før i august, men brukt en del til overnattningsbesøk:happy: fornøyd med denne, ettåringen klarer å bære den selv, og er veldig fornøyd med det :happy:

Vi bruker sekk hver dag til å frakte matboks, drikkeflaske og nytt skiftetøy hvis det trengs. Pluss alt som skal med hjem av skittentøy, våte klær eller tegninger :) Jeg vil si at en sekk er helt nødvendig. Vi har den marineblå og rød bergans sekken som det er bilde av lengre opp. Veldig fornøyde med den :)

Min har og hatt sekk i alle år i bhg, litt stas med sekk og har i hvert fall jeg opplevd;)

Men bytta ut den sekken han hadde i fjor pga av at den har sånn snor du kunne stramme inn på toppen liksom. Var en dødsulykke i en norsk bhg pga av en sånn sekkesnor i fjor nemlig, så fikk litt noia og kjøpte sekk bare med glidelås:)

Vi bruker ikke sekk i bhgn vi...
De går på tur kun i nærområdet og da har de voksne pakket i en vogn. Er de på langtur har jeg vært med:)

Men så Troll fikk best i test i skolesekken, men vet ikke om de har bhg sekk

Eldste har en sports sekk, helt enkel. Yngste har fjellreven känken mini. Bhg har egne sekker som blir brukt på turer etc. så dem har kun matboks oppi når dem spiser frokost i bhg.

ImageUploadedByBV Forum1434638365.428728.jpg

Jeg synes denne er veldig søt! Tenkte å kjøpe den til mini når han begynner i barnehagen i august :)

Begge to har bergans-sekker. Eldste må nok få en ny bergans-sekkfør siste året i barnehagen, begynner å bli rimelig sliten etter 2års daglig turbruk. Fikk den til dåpen, men de begynte ikke å bære sekk selv i barnehagen før de ble 3år:) Veldig fornøyd, sitter så godt på ryggen til de små:)

Fjellreven Känken

Back
Topp