Barnehagesøknad

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Har søkt barnehage til mini og fikk da et brev hvor det står at jeg må dokumentere aleneomsorgen.. Er det ikke nav som jeg må kontakte da?? Og er ikke det offentlige opplysninger som de kan innhente uten at jeg må få noen til å sende dem til meg for å så sende dem videre???[:)]

[:)]

Jeg sendte med en slipp at jeg mottar OS. Gadd ikke levere skattekortet.

Kopi av os stønad slippen holder den[:)][:)] SKal dere bytte bhg? På flyttefot kanskje??[:D][:D]

ORIGINAL: Looney

Kopi av os stønad slippen holder den[:)][:)] SKal dere bytte bhg? På flyttefot kanskje??[:D][:D]

Ja må ut herfra i april så da tenker jeg vi flytter litt nærmere skolen min![:)] Har jo 40 min i dag, så orker ikke bruke 25 min til bhg i tillegg[&:] Flytter vi blir barnhagen nærmt og jeg får en halvtime til skolen[:)] Men da er det jo enkelt da, jeg som sendte mail til nav og greier[8D][:D]

Jeje.. de har ikke vondt av å bli plaget, venter enn på søknaden om bidrag som skal tilbakebetales fra nov 2008!!!![8|]

ORIGINAL: Delia

Ja må ut herfra i april så da tenker jeg vi flytter litt nærmere skolen min![:)] Har jo 40 min i dag, så orker ikke bruke 25 min til bhg i tillegg[&:] Flytter vi blir barnhagen nærmt og jeg får en halvtime til skolen[:)] Men da er det jo enkelt da, jeg som sendte mail til nav og greier[8D][:D]

Jeje.. de har ikke vondt av å bli plaget, venter enn på søknaden om bidrag som skal tilbakebetales fra nov 2008!!!![8|]

Det holdt for min del i allefall[:)][:)] Funnet noe nytt sted å bo enda da?

ORIGINAL: Delia

Det holdt for min del i allefall[:)][:)] Funnet noe nytt sted å bo enda da?

Nja, nei, vet ikke[8D][8D] hehe...

Back
Topp