Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må man søke om (i min kommune i alle fall) og sende inn dokumentasjon på inntekt.Har kommet nye regler for at familier som tjener under så og så mye skal man ikke betale fullpris. Ihvertfall der vi bor (ferietid så husker ikke beløpene eller satsene jeg). Kanskje det er noe sånt?
4-5 åringer vil også få 20 t gratis barnehage i uka dersom foreldrene tjener under en viss sum
Tror dette er noe man må søke om.. Men vet du hva man kan tjene? Han er jo førskolebarn i år.Har kommet nye regler for at familier som tjener under så og så mye skal man ikke betale fullpris. Ihvertfall der vi bor (ferietid så husker ikke beløpene eller satsene jeg). Kanskje det er noe sånt?
4-5 åringer vil også få 20 t gratis barnehage i uka dersom foreldrene tjener under en viss sum
Mener det er i overkant av 400 000 kr, men fra i år må man søke om redusert betaling.Tror dette er noe man må søke om.. Men vet du hva man kan tjene? Han er jo førskolebarn i år.
Er forskjellig fra kommune til kommune dessverre. Her tar kommunen fullt betalt for hele august som betyr at alle faktisk har krav på å begynne 1 august..Det er sikkert fordi dere har fått oppstart f.eks. rundt 10. august? Man betaler ikke fullpris i august, fordi man som regel ikke begynner 1. August![]()
når er første bhgdag? her er det oppstart for nye barn rundt 18.aug og da betaler man ikke fullt den første mndHjelp! Poden begynner i ny barnehage nå i august. I dag kom første regning. Men jeg skjønner ingen ting. Noen som kan fortelle hvorfor det står ett beløp på sats og ett på beløp. Summen på beløp er det som står på fakturaen...
Vis vedlegget 127490
Øverste beløp er opphold, nederste er matpenger.
Tror dette er noe man må søke om.. Men vet du hva man kan tjene? Han er jo førskolebarn i år.
Er forskjellig fra kommune til kommune dessverre. Her tar kommunen fullt betalt for hele august som betyr at alle faktisk har krav på å begynne 1 august..