Barnehager i Drammen?

Rosa termos

Elsker forumet
Hei dere! [:)]

Vi skal snart søke barnehageplass for aller første gang, og jeg vil gjerne "fri" til dere som bor i Drammen og spørre om litt råd.

Hvilken barnehage har dere barna deres i her i Drammen, og hvorfor? Vi bor på Gulskogen, men vi skal ikke bo her for alltid så plassering har egentlig ikke så mye å si for oss..

Alle svar mottas med STOR takk [:)]

Ingen som har barna sine i en ålreit barnehage i Drammen..? Send meg gjerne en pm hvis dere ikke vil skrive det her[:)]

ORIGINAL: Anik

Er med å dytter på denne, bor på gulskogen selv[:)]
Men håper på å få plass i en på åskollen:)

Takk for dyttehjelp[:)] Veldig greit å få høre litt om barnehagene før man sender sin dyrebare skatt fra seg mange timer hver eneste dag[:)]

Har hørt veldig mye positivt om skattekisten barnehage på Fjell. Er sikkert mange som er skeptiske siden den ligger der, men den er faktisk veldig bra!

ORIGINAL: gladlaksen

Har hørt veldig mye positivt om skattekisten barnehage på Fjell. Er sikkert mange som er skeptiske siden den ligger der, men den er faktisk veldig bra!

Sier du det? Takk for svar [:)] Skattekisten skal herved "sjekkes ut" [:)] Om den er på Fjell eller hvor den er spiller for oss ingen rolle, så lenge lillegull kan ha det bra når hun er der[:)]

Andre som har erfaringer om barnehager, eller bare hørt rykter som går?[:)]

skattekisten er en super barnehage... Veldig veldig fornøyd.. Synes den kan være verdt å kjøre halve drammen rundt for:) les litt her: www.skattekisten.net

Takk for link, og godt svar [:)] Ingen tvil om at jeg skal lese litt mer om skattekisten[:)]

Men, når man søker barnehageplass... søker man på et generelt skjema via kommunen, eller må man sende søknad direkte til de barnahagene det gjelder.. noen som vet hvordan dette gjøres?

sender generell skjema til kommunen som igjen videresender til de bhg man har ønsket:)

ORIGINAL: ToPrinser

sender generell skjema til kommunen som igjen videresender til de bhg man har ønsket:)

Tusen takk for hjelp! Ikke lett å være klønete førstegangs...[;)] 

Min venninne sine går i gårdsbarnehagen på åskollen, hun skryter veldig.
Vi hadde jenta vår i BHG på Åskollen i 2 år, vil ikke anbefale den.

ORIGINAL: Anik

ORIGINAL: *tine*

Min venninne sine går i gårdsbarnehagen på åskollen, hun skryter veldig.
Vi hadde jenta vår i BHG på Åskollen i 2 år, vil ikke anbefale den.

Gårdsbarnehage på åskollen, jeg har lyst til å søke på:)
Håper å flytte til åskollen i løpet av neste år..
hvilken er du ikke vil anbefale, kan gjerne svare på pm[:)]

PM sendt

Back
Topp