Barnehageplasser?

eadni

Forumet er livet
Skal og isåfall når skal Augustgullet ditt på barnehagen? o_O
Skal hun dit 5 dgr i uka da?

Vår Au-gull skal på bhg (hvis vi får plass,men det regner jeg med) ca ei uke etter 1-årsdagen. Tenker å bruke ei uke på tilvenning (vil selv være tilstede i 2 dgr og deretter har han 3 korte dager der med opptrapping på tid). Vurderer å ta perm 1 dag i uka i et halvt år, så jeg kan være hjemme med ham og søstrene på deres fridag (de har skole 4 dgr i uka).
 
Har søkt fra og med 1.august.Gruer meg allerede!
Har søkt 100% plass, men jeg er student og har en fleksibel timeplan så han kommer nok ikke til å være i barnehagen 8-16 -heldigvis:)
 
Barnehage noen uker etter 1-årsdagen her også :eek: tilvenning 1-2 uker, og skal gå 3 ikke for lange dager i uken frem til nyttår! Forhåpentligvis går alt etter planen og nr 2 kommer i løpet av våren 2017, så da blir det ikke lange dager der heller, og sikkert noen dager fri i uken :)
 
Søkt 100% plass fra 22. August, da det nye bhge året starter her. Da er hun 1 år og 2 dager :) kanskje hun får fri dager innimellom, siden jeg jobber to delt turnus med jobb hver 3. Helg :)
 
Vi har søkt henne inn fra august, men hun begynner ikke før oktober/november:)

Jeg blir hjemme til august, så begynner pappapermen på 10 uker:) så da får vi heller betale for plassen en liten stund, men da fikk vi hvertfall plass, og har nå fått bekreftet at vi har fått plass på samme avdeling storebror går på nå, så da kjenner vi de som jobber der;)
 
Vi har søkt henne inn fra august, men hun begynner ikke før oktober/november:)

Jeg blir hjemme til august, så begynner pappapermen på 10 uker:) så da får vi heller betale for plassen en liten stund, men da fikk vi hvertfall plass, og har nå fått bekreftet at vi har fått plass på samme avdeling storebror går på nå, så da kjenner vi de som jobber der;)

Vi gjør det på akkurat samme måte. Pappaen tar permisjon til høsten for å dra ut barnehagestarten noen måneder
Skulle gjerne venta til barnet ble enda eldre... Største her hadde noen tøffe måneder i bhg i starten da hun var 17-22 mnd.
 
Vi gjør det på akkurat samme måte. Pappaen tar permisjon til høsten for å dra ut barnehagestarten noen måneder
Skulle gjerne venta til barnet ble enda eldre... Største her hadde noen tøffe måneder i bhg i starten da hun var 17-22 mnd.
Ja, så lenge vi har muligheten til det, så syns jeg det er en grei løsning:) storebror er født i februar, så da passet det fint at han begynte når han var 18mnd! Og han stortrivdes:)

Så nå blir lillesøster 14-15mnd, og har storebror på naboavdelingen, så håper det går fint;)
 
Søkt 40% bhg fra januar 2017. Men måtte søke i nabokommune da min kommune mener det ikke er pedagogisk riktig og ha ett barn kun 2dager i barnehage:-/ hun begynner i bhg 4dager i uken fra hun er 2år
 
Søkt 100% fra 1 August, mn her er ikke opptak før skolestart i midten av august..
Gruves allerede, mn må tilbake i jobb så krysser fingrene for at det går like smertefritt som med storebror:) Han har ikke grått en eneste gang ved levering i barnehagen siden første dag:p

Nå er det jo ett pluss at storebror blir der sammen med han:) Er bare ei avdeling i vår barnehage:)
 
Her blir det barnehagestart noen uker før 1års dag:eek:
Ser ut til at det blir 60%
 
Her fikk vi plass fra 15 august, heldigvis. Men syns det er tidlig men slik blir det :)
 
Er så lykkelig da det nå viser seg at vi ikke trenger barnehage før august 2017 til Emilie :) <3 vi får løst det med dagmamma(svigermor) 2 dager i uken og jeg tar 2dager fri og samboeren tar 1dag fri...
LYKKELIG :)
 
V har fått plass i barnehage fra 15.september, så han er ca 13 mnd når han starter :) en måned senere enn forventet da :p men er glad han fikk plass i barnehagen vi ønsket :)
 
Back
Topp