Barnehageplasser?

eadni

Forumet er livet
Skal og isåfall når skal Augustgullet ditt på barnehagen? o_O
Skal hun dit 5 dgr i uka da?

Vår Au-gull skal på bhg (hvis vi får plass,men det regner jeg med) ca ei uke etter 1-årsdagen. Tenker å bruke ei uke på tilvenning (vil selv være tilstede i 2 dgr og deretter har han 3 korte dager der med opptrapping på tid). Vurderer å ta perm 1 dag i uka i et halvt år, så jeg kan være hjemme med ham og søstrene på deres fridag (de har skole 4 dgr i uka).
 
Har søkt fra og med 1.august.Gruer meg allerede!
Har søkt 100% plass, men jeg er student og har en fleksibel timeplan så han kommer nok ikke til å være i barnehagen 8-16 -heldigvis:)
 
Barnehage noen uker etter 1-årsdagen her også :eek: tilvenning 1-2 uker, og skal gå 3 ikke for lange dager i uken frem til nyttår! Forhåpentligvis går alt etter planen og nr 2 kommer i løpet av våren 2017, så da blir det ikke lange dager der heller, og sikkert noen dager fri i uken :)
 
Søkt 100% plass fra 22. August, da det nye bhge året starter her. Da er hun 1 år og 2 dager :) kanskje hun får fri dager innimellom, siden jeg jobber to delt turnus med jobb hver 3. Helg :)
 
Vi har søkt henne inn fra august, men hun begynner ikke før oktober/november:)

Jeg blir hjemme til august, så begynner pappapermen på 10 uker:) så da får vi heller betale for plassen en liten stund, men da fikk vi hvertfall plass, og har nå fått bekreftet at vi har fått plass på samme avdeling storebror går på nå, så da kjenner vi de som jobber der;)
 
Vi har søkt henne inn fra august, men hun begynner ikke før oktober/november:)

Jeg blir hjemme til august, så begynner pappapermen på 10 uker:) så da får vi heller betale for plassen en liten stund, men da fikk vi hvertfall plass, og har nå fått bekreftet at vi har fått plass på samme avdeling storebror går på nå, så da kjenner vi de som jobber der;)

Vi gjør det på akkurat samme måte. Pappaen tar permisjon til høsten for å dra ut barnehagestarten noen måneder