barnehageplass

KineMor1

Forelsket i forumet
noen som vet om man kan ringe til barnehagene man har søkt og forhøre seg om man har fått plass, eller blir det bare å mase? Jeg er så spendt på hvor hun har fått plass og har jo nesten IKKE ro i rauen til å vente på brev i posten...doh

Ja Kine man kan ringe og det er ikke å mase... Er helt lov å spørre hvordan det ligger an... Noen bhg svarer helt greit på hvordan det ligger an... Men svarerene blir sendt ut 7 april fikk eg svar på igår . Hvilke bhg har dere søkt i? privat eller kommnual?

hmz, står det kanskje inne på kommunen sine sider der man søkte? kanskje jeg skal sjekke opp i det.. har ikke hørt om at man kan ringe kommunen ivertfall

Normalt skal man kunne ringe opptakskontoret i kommunen, tviler litt på at du finner noe på nett egentlig [;)].

ORIGINAL: mlovise

Ja Kine man kan ringe og det er ikke å mase... Er helt lov å spørre hvordan det ligger an... Noen bhg svarer helt greit på hvordan det ligger an... Men svarerene blir sendt ut 7 april fikk eg svar på igår . Hvilke bhg har dere søkt i? privat eller kommnual?

første valg er privat barnehage, andre er kommunal

7. april ja!Greit å vite. Lurte på nrå vi kunne vente å få svar.

Håper så inderlig vi får første valget vårt... spent..

ORIGINAL: ApplePie

7. april ja!Greit å vite. Lurte på nrå vi kunne vente å få svar.

Håper så inderlig vi får første valget vårt... spent..

Men det er vel i Bergen da, er ikke sikkert det er 7. april i Oslo ?

Back
Topp