barnehageplass

proudmummy

Glad i forumet
ja....når tenker dere på å søke og hvordan er greia siden søknadsfist er (her i tromsø iallefall) 15.mars og inntak i august... kan man søke om plass tidligere siden de er født i april liksom? er ikke inne på sånnt her jeg.....[&:] hva gjør man om man ike får plass før august og heller ikke har jobb når permisjonen går ut? oooooææææh.....bynner å stresse litt her skjønner jeg..............[8|]

Ja, man søker i mars og inntaket er i august, og åssen de har tenkt at vi som må ut i  jobb i april skal gjøre det, vet jeg ikke... jeg gir ikke min unge til noen jeg ikke kjenner!!!
så enten i bhg og vente med å begyne å jobbe til august, eller dagmamma til ei jeg kjenner..

Jeg var litt for tidlig ute med å søke, jeg søkte rett etter hun kom til verden.Har vært å snakker med den barnehagen som ligger likeved, og styreren kunne nesten garantere at Vilde kunne begynne i midten av mai til neste år. Vi håper at hun kan begynne i april. Jeg begynner å jobbe 3.mars, men sambo skal ha 4 uker pappaperm da. Mulig vi må ta 14 dagers ferie begge to for at det skal gå opp.

ORIGINAL: L.a

har søkt for leeenge siden

til hvilket inntak/når?? særskillt??  hm.... men på søknadsskjema står jo hvilken dato en ønsker inntak til....?

her er det to opptak. ett i april og ett i august. amanda har fått plass fra 1 januar. men ho starter ikke før jeg er ferdig med permisjonen min.

har søkt plass, men regner ikke med å få noe tilbud siden jeg søkte etter fristen (siden de små faktisk er født etter  fristen), og jeg har søkt fra 3.mai....

søker på nytt i ordinær runde med frist 1.mars, for plass i august.

får vi ikke plass, blir en av oss voksne hjemme frem til sommerferien uten lønn

eg søkte nylig[:)]her er det opptak i mars og august men mange får plass i mnd utenom disse. Satser på han får starte i mai, da er pappapermen til sambo gått ut[:)]

bare søkte jeg. fikk beskjed av ei veninne som er avd.leder i bhg. å gjøre det så fort jeg fikk personnr....men regner ikke med å få plass før til neste høst da..Men om det er litt førstemann til mølla prinsippet (blandt de som stiller likt) så er det grei tå være tidlig ute

Back
Topp