Barnehageplass

minsinlilleskatt

Elsker forumet
Har fått plass i barnehage til Marius , men det er med blanda følelse  jeg sitter jer å små jubler.....vi har fått tildelt plass i en barnehage vi ikke har søkt på i det hele tatt ,og den ligger på andre siden av byen i forhold til hvor vi bor .......

Vet ikke om vi skal takke ja eller nei ...

Hr sendt inn klage til kommunen så får vi se hva som skjer ......

irriterende !!!

Åhhh. skjønner det!
vet ikke helt hvordan det funker!
hvis man takker nei og ikke får et annet tilbud,
så får du kanskje ingen plass??

ORIGINAL: Ninnimamma

Åhhh. skjønner det!
vet ikke helt hvordan det funker!
hvis man takker nei og ikke får et annet tilbud,
så får du kanskje ingen plass??

nettopp det jeg er redd for men får se hva de gjør på kommune når de får klagen , det står at vi har rett til å klage visst vi ikke har fått innvilget 1 eller 2 valg på lista vår .... å vi har jo fått innvilget i en barnehage som ikke står på lista i det hele tatt ..... noe jeg syns virker ganske rart egentlig .... å her i nærmeste nærhet har vi ikke mindre enn 5 barnehager .......

Det må vel kommunen ordne opp i?[8|]

Skjønner godt du sitter med litt blanda følelser nå ja. Håper det ordner seg[:)]

ORIGINAL: *Jannicke*

Det må vel kommunen ordne opp i?[8|]

Skjønner godt du sitter med litt blanda følelser nå ja. Håper det ordner seg[:)]

håper jeg også de gjør , hva er vitsen med en ønskeliste visst det ikke skal bli tatt hensyn til [8|]

Æsj, skjønner godt den følelsen ja... Vi kom heller ikke inn på første valget... [:'(]
Men nå er det ikke så veldig stor forskjell på avstanden til dem da, så går greit det for vår del.
Men er litt surt allikevel...[&:]

ORIGINAL: ebeth83

Æsj, skjønner godt den følelsen ja... Vi kom heller ikke inn på første valget... [:'(]
Men nå er det ikke så veldig stor forskjell på avstanden til dem da, så går greit det for vår del.
Men er litt surt allikevel...[&:]

egentlig så trenger vi ikke 1 eller 2 valg  bare det hadde vært en av dem vi har satt opp som ønsker i det minste

ORIGINAL: angelen 74

tror ikke vi tørr å takke nei uansett hvor bakvenndt det blir med levering å henting .......

Dere kan vel takke ja til plassen,og heller si den fra dere om kommunen klarer å ordne opp i det?

Hvordan kan man få tildelt en barnehageplass man ikke har søkt på engang??? Sånn praksis har vi ikke her nord... Jaja... Jeg hadde klagd alt jeg kunne...! Håper det ordner seg for dere!!!!

ORIGINAL: vand

Hvordan kan man få tildelt en barnehageplass man ikke har søkt på engang??? Sånn praksis har vi ikke her nord... Jaja... Jeg hadde klagd alt jeg kunne...! Håper det ordner seg for dere!!!!

ja er det jeg heller ikke skjønner , håper de har gjort en feil . Klagen er sendt å eg gir meg ikkje med det første nei [;)]

Æsj.. Hvilken barnehage er det dere har fått plass i da?
Har enda ikke fått svar vi. De begynner å se på søknaddene i tysvær i dag [:'(] 
Men sansynligheten for at vi får plass fra juni av = 0. så her må vi sikkert på jakt etter dagmamma fra juni til august. Ganske kjipt... [&:]
Håper det har skjedd en feil hos dere!

ORIGINAL: Lene1986

Men sansynligheten for at vi får plass fra juni av = 0. så her må vi sikkert på jakt etter dagmamma fra juni til august. Ganske kjipt... [&:]

vassbrekk barnehage ,har han fått plass i , virker som en kjempeflott barnehage men blir en voldsom omvei for oss å som sagt  vi har ikke søkt på den  i det hele tatt ....

Synd du bor så langt vekke,kunne passet lille prinsen for dere jeg  de mnd [;)] har utvidet min permisjon frem til 15 aug jeg 

ORIGINAL: *Jannicke*

tror ikke vi tørr å takke nei uansett hvor bakvenndt det blir med levering å henting .......

Dere kan vel takke ja til plassen,og heller si den fra dere om kommunen klarer å ordne opp i det?

ja det er nok det beste alternativet  foreløpig. min kjære mener vi bare skal si nei ,å så kan jeg gå hjemme visst vi ikke får noen plass men vet ikke om jeg er så hypp på den tanken  egentlig selvom jeg gjerne vill være hjemme med lille gull også men økonomisk så er det ikke så ideelt .....

Hei! Sniker litt fra juli jeg... [:)] Kipt å få plass en helt annen del av byen... forstår godt det er irriterende. Vi bor også i stavanger, men fikk ikke plass på førsteopptaket. Er det første eller andreopptak du har fått plass på? Lurer på om vi får brev i posten som ved førsteopptaket eller om jeg må ringe og høre? Regner ikke med å få plass der vi har søkt, hvis vi i det hele tatt får plass..

ORIGINAL: o Lykkeliten o

Hei! Sniker litt fra juli jeg... [:)] Kipt å få plass en helt annen del av byen... forstår godt det er irriterende. Vi bor også i stavanger, men fikk ikke plass på førsteopptaket. Er det første eller andreopptak du har fått plass på? Lurer på om vi får brev i posten som ved førsteopptaket eller om jeg må ringe og høre? Regner ikke med å få plass der vi har søkt, hvis vi i det hele tatt får plass..

1 inntaket i Haugesund , får håpe dere får plass .....

Å, så bare at du kom fra stavanger, tenkte automatisk det var der dere hadde søkt. Lykke til med klagen, håper dere får byttet barnehage..! Håper vi får i det hele tatt [8|]

vassbrekk barnehage ,har han fått plass i , virker som en kjempeflott barnehage men blir en voldsom omvei for oss å som sagt  vi har ikke søkt på den  i det hele tatt ....

Synd du bor så langt vekke,kunne passet lille prinsen for dere jeg  de mnd [;)] har utvidet min permisjon frem til 15 aug jeg 

Off ja.. vet ikke helt hvor den ligger jeg. Men tror de søkte etter folk nettopp.
Har du fått deg jobb her eller?
Takk skal du har for tilbudet [:D] Men blir litt omvei ja..

Off ja.. vet ikke helt hvor den ligger jeg. Men tror de søkte etter folk nettopp.
Har du fått deg jobb her eller?
Takk skal du har for tilbudet [:D] Men blir litt omvei ja..

Nei , har ikke begynnt å søke på noe jobb ennda , kansje jeg skal søke i samme barnehage som Marius har fått tildelt  ,da blir det ikke så ille allikevel hehehehe

Back
Topp