Barnehageplass

Linkii

Forelsket i forumet
Når tenker dere at barnet skal begynne i barnehagen?
Jeg er så usikker om barnet skal begynne august 2019 i full plass, eller 50 prosent, eller være hjemme med kontantstøtte..? Syns storebror var så liten når han var 11 mnd ved bhg start. Lillebror vil være 14 mnd :)

Lillebror skal ikke i barnehage. :)

Her blir han nok 2 år tenker jeg. Jeg jobber deltid i en jobb hvor jeg legger opp dagene mye selv og jobber endel hjemmfra (kan da jobbe på kveld), i tillegg til at bestemora gjerne ville passe endel. Og så får jeg se da om det blir full plass eller halv plass etter det. Økonomisk sett tjener vi jo da litt på det, siden jeg får jobbet omtrent like mye som vanlig og i tillegg får kontantstøtte. Mulig mannen tar noe ulønna permisjon også for å få vært litt ekstra sammen med han, vi får se hva økonomien tillater. :)

Vi gambler på å lure han inn januar 2020. Mislykkes det blir det august 2020..

Barnehage fra august her. Litt usikkert jobbmessig for meg, men selv om jeg har mulighet til å ha han hjemme, så har han så godt av å være i bhg med andre barn.

Jeg har faktisk bestemt meg for å være hjemme med jentene til de er to år :p merkelig egentlig, for jeg er (eller kanskje var?) ikke den som kunne tenkt meg det samme sist. Men her blir det august 2020. Det skal også sies at jeg legger inn en søknad i hovedopptaket i mars for høsten 2019, for å være helt sikker. Så jeg ikke står der med skjegget i postkassen og ønsket at det var annerledes

Jeg har faktisk bestemt meg for å være hjemme med jentene til de er to år :p merkelig egentlig, for jeg er (eller kanskje var?) ikke den som kunne tenkt meg det samme sist. Men her blir det august 2020. Det skal også sies at jeg legger inn en søknad i hovedopptaket i mars for høsten 2019, for å være helt sikker. Så jeg ikke står der med skjegget i postkassen og ønsket at det var annerledes

Det hadde jeg også gjort med dobbel kontantstøtte :D Håper du blir fornøyd

Her blir det fra august 2019 selv om jeg synes det er litt tidlig. Men vi må jobbe begge to, og lille er nok klar for det etterhvert :)

August 2019 her og. La faktisk inn søknaden igår:) storebror var klar for bhg da han var 12 mnd så tror det vil gå fint for lillesøster i en alder av 13 mnd. Vi er kjempefornøyde med barnehagen vår.

Back
Topp