Barnehageplass:)

minmin

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Vi fikk barnehageplass :) skikkelig digg å vite at vi har plass når hun blir 1 år:) Selv om det skal bli merkelig å sende minste mor avsted. Første som jeg ikke skal ha i egen Bhg. De andre har gått på en annen avd i Bhg jeg jobber i:) Andre som har fått svar?
 
Har i alle fall ikke mottat svar på mail. Er litt spent:) Starter hun i august eller september?
 
Gratulerer :) er veldig spent om vi får!
 
Ikke fått svar, her er det garantert plass til alle barna, da det er for lita unger i bygda, men det var 5 søkere på 1 plass på den bhg. der de andre går nå.. Så er veldig spent, men tror vi har en god sjanse.
 
Amanda begynner sånn ca 1.10 og vi betaler bare for plassen fra 10.8 :)
 
Venter spent ;)
 
Wohoo! Vi fikk også plass! Søkte overflytting for storebror også, så er godt fornyd med at de fikk plass i samme barnehage rett oppi gata her! :D
 
Wohoo! Vi fikk også plass! Søkte overflytting for storebror også, så er godt fornyd med at de fikk plass i samme barnehage rett oppi gata her! :D
gratulerer!
 
Da har lille gullet her også fått barnehageplass! Første valget:)
Venter svar fra en annen kommune og. Bor midt i en grense.
 
bare vi som venter 1år til? :)
 
Jess! Vi fikk plass på første valg :D
 
Vi fikk plass der vi ville, på bhg. der søsteren og broren går :) Perfekt! :D

Skulle gjerne hatt han hjemme til januar, men tørr ikke la plassen der gå fra meg, og jeg bør være tilgjengelig hvis det dukker opp vikariat. Har ikke fast jobb!
 
Back
Topp