Du er veldig heldig som bor der. Det er et vakkert sted. Har kjørt den gylne omvei et par ganger (er det ikke det den heter?) er vel nok av fine turer å gå der
![]()
Ja, det er helt nydelig.
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er veldig heldig som bor der. Det er et vakkert sted. Har kjørt den gylne omvei et par ganger (er det ikke det den heter?) er vel nok av fine turer å gå der
![]()
Vi har faktisk tenkt tanken. Er bhg kommunal eller privat?Ja, det er helt nydelig.dere kan da flytte hit også, er jo 10 min fra stkjer, og fullt av friluftsbarnehager! Vi skal søke oss inn på bhg til mamma. Der har de fullt av dyr, og et eventyrslott i skogen laget av tre;-)
Steinkjer.
Takk for det! Så fint å se at det er trøndere her inne på oktoberforumVelkommen til N-TJeg bor på Verdal :-D
Her er barnehagefristen 18. feb, så har søkt om plass fra 1. nov
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Kjekt å viteAnbefaler iallefall inderøya altså! Er så kos her, og så flott og rolig til små barn! Den er privat den vi tenker på iallefall.men på sandvollan som ligger mellom inderøy og steinkjer så har den kommunale barnehagen fått kjempemye skryt! Vet ikke helt om alle på steinkjer, men den som ligger på fagerheim (3 min elns unna sentrum med bil) er vissnok bra!
skjønner du må ha lappen først ja
hadde ikkw klart meg uten selv!!! Har dere tenkt ut en spesifik plass på steinkjer da eller?
Vi har søkt om plass til 1. novemberMen lagt ved i søknaden at vi er villige til å ta plass fra 1. august om 1. november ikke går. Da får vi i tilfelle bare betale for de tre ekstra mnd
![]()
Velkommen!Steinkjer.
Var forresten oversikt i T-A i går over alle bhg man kan søke på. Står også på kommunens hjemmeside. Og søkeskjemaVelkommen!
Takk for det! Skal si fra til svigermor at hun må ta vare på gårsdagens T-A. Har vært på nettsida og kikket også, men det er jo et hav av barnehager! Lurer på hvordan jeg skal få valgt bhg. Sukk! Vi har jo ikke mulighet til å besøke dem heller. Men vi har bestemt oss på å søke han inn 40-50 % og være hjemme med han resten.Var forresten oversikt i T-A i går over alle bhg man kan søke på. Står også på kommunens hjemmeside. Og søkeskjema
Takk for det! Skal si fra til svigermor at hun må ta vare på gårsdagens T-A. Har vært på nettsida og kikket også, men det er jo et hav av barnehager! Lurer på hvordan jeg skal få valgt bhg. Sukk! Vi har jo ikke mulighet til å besøke dem heller. Men vi har bestemt oss på å søke han inn 40-50 % og være hjemme med han resten.