Barnehageplass

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
Har dere fått barnehageplass enda? Noen som har fått avslag?
I min kommunne får vi ikke vite det før 2.mai. Håper virkelig vi får plass!:) Begynner å uro meg merker jeg...

Har ikke søkt før august 2014, så her hastes det ikke!
Fikk først brev om venteliste, og i dag fikk vi brev om plass i knatten barnehage, som vi ikke hadde på lista vår over valg og som er 20 min kjøretur unna, så den takker vi fint nei til. Måtte også ha betalt fra august 2013 selvom vi ikke skulle benytte plassen enda!
Satser på ledig plass i barnehage nærmere oss før august 2014! Hehe:-)

Har ikke søkt før august 2014, så her hastes det ikke!
Fikk først brev om venteliste, og i dag fikk vi brev om plass i knatten barnehage, som vi ikke hadde på lista vår over valg og som er 20 min kjøretur unna, så den takker vi fint nei til. Måtte også ha betalt fra august 2013 selvom vi ikke skulle benytte plassen enda!
Satser på ledig plass i barnehage nærmere oss før august 2014! Hehe:)

i see;) Hvor lenge skal du gå hjemme?når jeg søkte, så søkte vi om plass fom juli, men nå har jeg utsatt permen til okt..så hvis jeg får barnehageplass nå fom juli, så må jeg betale frem til okt selv om vi egentlig ikke trenger bh nå med en gang.. skikkelig teit system altså.. Kan jo søke på nytt,men da er det ikke sikkert at jeg får plass i okt. Iallfall det kommunen sa til meg. skulle vært rullerende opptak!!

i see;) Hvor lenge skal du gå hjemme?når jeg søkte, så søkte vi om plass fom juli, men nå har jeg utsatt permen til okt..så hvis jeg får barnehageplass nå fom juli, så må jeg betale frem til okt selv om vi egentlig ikke trenger bh nå med en gang.. skikkelig teit system altså.. Kan jo søke på nytt,men da er det ikke sikkert at jeg får plass i okt. Iallfall det kommunen sa til meg. skulle vært rullerende opptak!!

Ja er mye med det systemet som er rart!
Skal jobbe i sommer, da har vi ordna barnevakter (forhåpentligvis) men trenger bare hjelp de 2 ukene han er på jobb, så blir kanskje 2 uker i måneden. Jeg skal jobb 50 %
Så etter sommeren blir det å finne en annen hver helg jobb e.l fram til jeg begynner på skolen igjen i 2014!:)

Ja er mye med det systemet som er rart!
Skal jobbe i sommer, da har vi ordna barnevakter (forhåpentligvis) men trenger bare hjelp de 2 ukene han er på jobb, så blir kanskje 2 uker i måneden. Jeg skal jobb 50 %
Så etter sommeren blir det å finne en annen hver helg jobb e.l fram til jeg begynner på skolen igjen i 2014!:)

Høres greit ut det da;) Bra du har mange som kan være barnevakt da!;) Hva slags skole/linje skal du gå?

Skal ta opp siste året videregående, for å forbedre karakterer, så inn på sykepleier forhåpentligvis!:)

Vi har fått fra oktober. Men jeg har personalfordel i barnehagen. Jeg skal i jobb fra juli/august, og hadde sikkert fått plass 1.aug om jeg ønsket, men pappaen skal i perm og derfor skal vi prøve å vente til 1.okt. Er avdelingsleder så jeg må være på jobb om ikke jeg eller mitt barn er syk.

Jeg har bare søkt i stud.bhg. Hååååper det ordner seg!!!

Sykepleier er gull rachey! Jeg har permisjon fra studiet nå, starter andre året i august! Det er så mange muligheter etter bachelor :) I motsetning til deg har jeg ikke funnet ut hva jeg skal jobbe med da, men trives veldig godt innen rehabilitering :)

Fikk ikke barnehageplass fra august:( håper jeg får det før nyåret iallfall!

Så utrolig kjipt :( Håper virkelig politikerne snart ser hvor håpløst dette er for småbarnsforeldre. Har sendt inn en liten melding til Jens om det, så får vi håpe han tar det med seg ;)

Ja, den ordningen de har nå er helt på trynet! Bedre de innfører en ny ordning, så slipper de en liten andel ekstra sykemeldte pga dette..

Back
Topp