barnehageplass ???

"Lønneberget"

Elsker forumet
Vi fikk avslag på bhg plass....
jeg jobber i ene bhg her og sjefen sa sist jeg var innom på besøk at det kanskje
var mulig at hun kunne få orndet en allikevel...

Hun ringte meg nettopp nå og sa at hun hadde ordnet plass i nabo bhg...

Hadde det som 2.valg .... men har egentlig ikke lyst å ha han i den...
Har hørt så mye negativt om den....
Var nylig en ansatt der som ruset seg på fritiden... den personen er ikke der lengre ...
Har en i barselgruppa som har ene barnet sitt der ... hun som har fortalt litt....

økonomisk sett bør vi ha en bhg plass....
men vi har jo sett for oss at det ikke ble noe plass så vi har jo prøvd
så godt vi kan å få til en ordning.. noe vi har....

Sa jeg skulle gi ett svar imorgen....
Magefølelsen sier nei....

Hva hadde dere gjort?

om magefølelsen min hadde sagt nei, og vi hadde klart oss på en annen måte hadde jeg fulgt magefølsen.. garantert!

Kommer litt an på hva alternativet er, og hvor bra det er....men magefølelse er viktig

alternativet er at jeg jobber 50 % og mamma passer han når jeg jobber...

Det blir trangt økonomisk , men vi skal klare det...

Magefølelsen sier neineinei.... så er nok det det ender med....

jo mer jeg tenker på det jo sikrere blir jeg!....

ORIGINAL: Bella83

om magefølelsen min hadde sagt nei, og vi hadde klart oss på en annen måte hadde jeg fulgt magefølsen.. garantert!

Helt enig - man kødder ikke med magefølelsen [;)]

Magefölelsen har reddet meg fler ganger på mange måter. Stol på den! Det er snakk om det viktigste i din verden.

ORIGINAL: Baby Rickardsson

Magefölelsen har reddet meg fler ganger på mange måter. Stol på den! Det er snakk om det viktigste i din verden.

har brent meg på å ikke lytte til magen før ja....
så blir ikke den bhg !

takk for råd =)

HELT enig!

Ingen tvil!! [:)]

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er " tullete" som noen kanskje vil kalle det...
når det gjelder å følge magefølelsen =)

Back
Topp