Barnehageplass

Silje_85

Glad i forumet
Noen som har søkt? Søkte fra 3 januar 2011, men fikk ikke plass, så da ble det visst ekstra lang permsjon :) Så får bare økonomien bli så som så [8|]

Her har vi også søkt fra januar 2011, men har ikke fått svar enda [8|]
Håper virkelig vi får plass,men de sier vel at sjansene er mindre når man søker fra januar... Men, det er den muligheten vi har, jeg NEKTER å skulle ha han i barnehage fra august.. lille snusken min [;)]
I krisetilfelle har mamma sagt at hun skal si opp jobben sin i barnehage og passe han, så det er isåfall perfekt! snille mamma[:)]

oj, har du fått svar altså. Vi har og søkt fra 3.januar 2011. Veldig spent på svaret og evt hvilken barnehage det blir hvis vi får plass.

Er det ingen andre private barnehager ol dere kan søke på?

Jeg ringte til den jeg hadde på førsteplass. Det er en privat barnehage. Men er ingen krise da. Vi har visst ikke krav på plass før til neste høst igjen. Og det var ikke aktuelt for oss å betale fra førstkommende august. 

Fikk ikke plass vi heller[8|]

Kanksje det blir dagmamma, som samboeren min kjenner[:)] Hun er vist kjempeflink, mormora til søskenbarna til Mario[:)]

har ikke søkt enda. kommer til å søke i august september på desember opptaket. men får mest sannsynlig plass siden han er personalbarn.[;)]

Slipper ikke stresse med det siden mamma eier to bhg, min tante en og den jobber jeg også i[:D]

Har søkt fra 2011 men får ikke svar før på oktober.

Har fått plass. Byggner 1 desember [:)]

fikk ikke plass her heller - men hadde ikke så veldig lyst på heller - ønsker å gå hjemme lengst mulig [:D]

fikk ikke plass i noen av fire valg[&:] vet rett ikke hva jeg gjør.. Har ikke lyst å plasere han hos fremede dagmammar... Kansje jegblir selv[:-] [:-]Nei får se, vil jo være hjemme lengst mulig men vet ikke hva som skjer med jobben min om jeg ikke dukker opp 4 januar som avtalt. eller hva vi skal leve av..

ORIGINAL: snøfnugg

Har fått plass. Byggner 1 desember [:)]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Dekk som ska gå heme, åssen orker og har dekk råd til det???[:-] Deilig å gå hjemme, men på slutten sist begynte jeg å gå ganske så lei[8D]

Her har vi fått plass fra 3 Januar![:)]

Hehe jeg er spent på hvordan jeg syntes det blir. Med to små rampegutter så tror jeg hverdagen kan bli litt slitsom [8|] Økonomien blir så som så, skal  nok klare det, men blir ikke så mye ekstra. Kommer nok til å ta noen ekstravakter på kveldstid tenker jeg.

Søkte fra midten av mars 2011, men har ikke fått plass. Står på venteliste. Styreren i bhg ringte meg for noen uker siden om dette. Hun sa hun mente det skulle gå i orden, men kunne ikke love noe. [&:]

ja, har også søkt frå 3 jan 2011, å fått svar om at eg fekk, men nå har me nå full barnehagedekning her på Finnøy

Vi har fått plass fra 15. desember men han begynner ikke før i januar.[:)]

Malin har fått plass fra 1 august, men siden jeg da enda har permisjon og begynner på ny før den er ferdig så blir det korte dager på hun[:)]

Her har vi søkt men ikke fått svar ennå. Har søkt fra 1 februar. Har søskenprioritering og vet at søsteren til en som går på jentungen sin avdeling fikk plass nå i mars og var da 11 mnd. Ellers blir det å gå hjemme med ulønnet permisjon og det har vi ikke økonomi til så vi håper virkelig på plass [:)]

Jeg jobber som lærer så å starte midt i et skoleår er litt kjedelig synes jeg. I tillegg vet vi ikke helt hvordan det blir med Oda og operasjonen så jeg kommer til å være hjemme til august-11 tenker jeg:)

Silje85: Har du hørt med tvillingforeningen? De kan hjelpe deg ang barnehageplass, hjelpe deg å søke osv.

ORIGINAL: kristinpia84

Silje85: Har du hørt med tvillingforeningen? De kan hjelpe deg ang barnehageplass, hjelpe deg å søke osv.

Nei det visste jeg ikke. da skal jeg sjekke det [:D] Takk for tips !!

Back
Topp