Barnehageplass i boks:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Da har jeg ordnet meg barnehageplass for august, nå er jeg jammen lettet og glad:-)
Brukt alle kontaktene jeg har for å få Anette inn i en barnehage i nærheten av oss :flower

Så flott =)
Skal søke snart vi også
får garantert plass bort i veien her, samme sted som storebroren =)

Gratulerer så mye m barnehageplass:)

Hermine er jo født i august så vi er sikra bhg-plass ;) Satser på å få henne inn der jeg jobber siden vi er aksjonærer der!

Så deilig å ha det på plass da! :) Her er det nesten umulig å få barnehageplass når man ikke er født innafor fristen. Søskenprioritering eller ei. Men siden snuppa her har ganespalte, så blir vi prioritert likevel så hun får best mulig språkutvikling.. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe ;) men har ikke søkt enda da.. Fristen her er 1. Mars

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

så bra :D jeg har søkt fie inn fra midt av august....så jeg er spent på om hun får plass :)

Så deilig å ha det på plass da! :) Her er det nesten umulig å få barnehageplass når man ikke er født innafor fristen. Søskenprioritering eller ei. Men siden snuppa her har ganespalte, så blir vi prioritert likevel så hun får best mulig språkutvikling.. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe ;) men har ikke søkt enda da.. Fristen her er 1. Mars

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Det er veldig vanskelig her også, hadde nok ikke fått plass om det ikke hadde vært fordi jeg kjenner folk i forskjellige private barnehager. Må innhente tjenester når man kan:-)
Bra dere blir prioritert, godt å tenke på at man slipper å tenke på barnehageplass i hvertfall:-)
Håper hun får god hjelp, når den tid kommer :flower

Grattis til dere som har fått plass! :) Har ikke tenkt så langt enda, må jeg tilstå. Vi har lurt litt på om å søke et ekstra år permisjon. Må snart bestemme oss.

Her er fristen allerede i februar en gang...

Er det ikke lurt å søke tidlig? Det er det ihvertfall her. Plassering går på hvem som søkte først liksom.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Gratulerer! :) vi har ikke søkt enda men skal gjøre det snart. Planer er å ikke ha hun i barnehage før hun er to år, men greit å søke så har man muligheten dersom vi får plass :)

Her er søknadsfristen 15.februar. Jeg har ikke tenkt at det er noe poeng å søke før dette, men kanskje jeg tar feil...? Jeg er veldig spent på om vi får barnehageplass, men krysser fingrene.

Søkte igår - håper og regner med at vi får plass pga søskenprioritering.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Grattis til dere som har fått plass! :) Har ikke tenkt så langt enda, må jeg tilstå. Vi har lurt litt på om å søke et ekstra år permisjon. Må snart bestemme oss.

hvis du har mulighet til det så go for it! ;) Høres veldig herlig ut å være hjemme så lenge som mulig :)

Back
Topp