barnehagen

Mamma til 2 Gutta

Elsker forumet
vi va å så i barnehagen Noah skal bynne i i dag. Blei kjæmperoli ætter å ha sedd kordan d va dær...å møtt de ansatte.... virke som en kjæmpekoseli barnehage.... den e helt ny....dæm e ikkje klar tel å ta i mot onga før den 20[:D] blir spennanes.... både glæde mæ å grue mæ på Noah sine vegne... han e jo så gla i andre onga så æ trur han kommer tel å syns d e supert.... håpe bare han blir fort trygg på ho som skal være kontaktn hannes.....
d e ei spennanes ti vi går i møte jente... tænk....nu e d ikkje længe tel mange av oss har barnehageonga....
dokker som har bynt i barnehage,...kordan jore dokker d på tilvænninga?????

vi skal også begynne 20. jeg er kjempespent og litt nervøs. men tror hun kommer til å stortrives med mange barn å herje med.
kjempebra at det gikk så fint for Sander i barnehagen[:D]

Første dagen var jeg der hele tiden! Han lekte med de andre barna, mens jeg satt og så på. Gikk kjempe fint!
Andre dagen dro jeg når de skulle spise lunsj og kom tilbake etter luren til Oliver ca 2-3 timer.Alt hadde gått flott!
Tredje dagen leverte sambo Oliver og ble borte helt til han skulle hentes. 7 timer uten foreldre.
Ikke grått i det hele tatt når vi har dratt fra han! Kjempe gøy i barnehagen sikkert![:D]

oskar begynner 20! så godt å høre det er flere som begynner tidlig! jeg syns det er litt tidlig jeg da.. samtidig som jeg tror oskar vil få det kjempefint! han er såååå glad i andre barn - og begynner å kjede seg litt hjemme....

Vi var på besøk i barnehagen i dag for første gang. Fikk møte et par av barna på "avdelingen" (det er åpen barnehage med tre aldersbestemte baser). Johanna er yngstemann i barnehagen sin, men det tror vi skal gå kjempebra. Var der i halvannen time, og når vi hadde vært en stund tok den ene "tanta" med seg Johanna ut litt for å se hvordan hun reagerte på å være uten oss foreldrene, mens vi var på omvisning... barnehagen er fantastisk fin (åpnet i helt nybygde lokaler i august i fjor) og Johanna hadde ikke savnet oss i det hele tatt. I morgen skal vi opp med henne på morgenen, og så regner jeg med at vi må gå og la henne bli en stund... tror hun kommer til å få det kjempefint der!

Back
Topp