barnehagen *oppdatert*

millba

Elsker forumet
I morgen begynner Leah i barnehagen, er så rart- tenk at hun alt har blitt
så stor..
er jo innkjøring i 3 dager først da, men tror nok det kommer til å gå bra
er så tillitsfull til alle hun.
flere som skal begynne nå i august??

det har gått kjempefint med Leah i barnehagen de 3 dagene, ikke at jeg
hadde regnet med noe annet da[:)][:D] men godt at det gikk så bra..
ville ikke være med mamma hjem engang når hun skulle hentes[:)][:)]
så på mandag er det i gang med full dag..

Ja nå har endelig maia fått tilbud om en dag i uka..jaja er jo bedre enn ingenting..Hun begynner til fredag. Spennende altså

Skulle igrunn gjerne hatt barna her i barnehage jeg,
men trenger en jobb for å betale for det og...
Det har jeg ikke lyktes med å få enda...
Så vi får se når det eventuelt blir noe barnehage her...[;)]

Vi har ikke fått noe plass ennå..

Jepp, Jonas begynner neste tirsdag, i 60%. Åååå, er bare sååå spent da! Tror det går bare fint da, har er jo så glad i "alle" han...hehehe

Meeeen, kansje vi burde ha en check liste, om hva de trenger?

- vogn
- parkdress
- regnkle
- støvler
- chevroxer
- fleecedress
- luer/votter
- vognpose
- merkelapper til klærne
- smukker

Kopier og før på da!!!! er så greit å ha når det skal planlegges!

Alexander begynner i 60% plass den 21. Litt spent på hvordan det blir, men tror det går greit, han pleier ikke å være vanskelig å ha med å gjøre sånn sett...

Julian har gått i barnehage i 60 % i ett halvt år allerede han. Har gått kjempefint og han stooortrives der.Nesten vanskelig å få han med hjem![8D]

ORIGINAL: millba

I morgen begynner Leah i barnehagen, er så rart- tenk at hun alt har blitt
så stor..
er jo innkjøring i 3 dager først da, men tror nok det kommer til å gå bra
er så tillitsfull til alle hun.
flere som skal begynne nå i august??

Hvordan har første dagene i barnehagen vært???

ORIGINAL: *januarmamma*

ORIGINAL: ~Star83~

d har ikkje i heller[:o][:o][:o][:-] enda... off... kan tru i e stressa[:o] men ska opp i barnehagen å prate me sjefen i morra tenkte i... spør om evt sjanse for jobb og om i kan utsette plassen el nokka hvis i ikkje har fått me jobb... [&:] også ska i ned i andre barnehagen, for i går fikk vi regning fra kommunen fra første plassen vi fikk[:-] sikkert ikkje klart å ordna flyttinga enda... så si ho i første barnehagen at d ikkje e mulig å få jobb der, ska i spør i den andre barnehagen[:D] veit dem har litt få folk... hvis ikkje d slår an der, så går i bort på skolen på sfo(veit ikkje om d e folk å finne der no[8|]) slik e d når en ikkje kan søke på ledige stillinga i byen, pga arbeidssituasjonen t joa[:@] d hadde ikkje gått d[:'(] pfff[:@]

men seriøst... må i si opp plassen hvis i ikkje har fått me jobb? [&:][8|]

Phuuuuuiiii....
Hvordan gikk dagen din??? Ble det noe ordnings på sakene??

bruke dem joggesko ute av og t...? hvis d feks e fint vær no i begynnelsen? kan vel ikkje begynne å ha på en unge støvla hvis d e feks 25 grada... hell d da me å kjøpe nokka billige trur dokker el bør d vær kvalitet? [&:][:D] emilie har kun ett par no og d e timberland sko, så dem vil i helst ikkje ho ska leike der me[8D][:D] e så kul! hehe

Da vi var oppi barnehagen på besøk i midten av juni så var det joggesko på unga... Men er det mye vanndammer ol så skal du ikke se bort ifra at det er greit å ha på støvler selvom det er 25 grader...
Syns det fins mye alrighte sko om dagen som ikke nødvendigvis koster skjorta, se om du finner noen billige du så slipper du å bekymre deg for Timberland-skoa.... [:D] De bør ha grei støtte bak og ikke være for stive ellers.

ORIGINAL: Vibeke :)

ORIGINAL: ~Star83~

d har ikkje i heller[:o][:o][:o][:-] enda... off... kan tru i e stressa[:o] men ska opp i barnehagen å prate me sjefen i morra tenkte i... spør om evt sjanse for jobb og om i kan utsette plassen el nokka hvis i ikkje har fått me jobb... [&:] også ska i ned i andre barnehagen, for i går fikk vi regning fra kommunen fra første plassen vi fikk[:-] sikkert ikkje klart å ordna flyttinga enda... så si ho i første barnehagen at d ikkje e mulig å få jobb der, ska i spør i den andre barnehagen[:D] veit dem har litt få folk... hvis ikkje d slår an der, så går i bort på skolen på sfo(veit ikkje om d e folk å finne der no[8|]) slik e d når en ikkje kan søke på ledige stillinga i byen, pga arbeidssituasjonen t joa[:@] d hadde ikkje gått d[:'(] pfff[:@]

men seriøst... må i si opp plassen hvis i ikkje har fått me jobb? [&:][8|]

Phuuuuuiiii....
Hvordan gikk dagen din??? Ble det noe ordnings på sakene??

den barnehagen ho ska gå i, va ikkje sjefen på jobb, så d får i ta på mandag... på den andre barnehagen trengte dem folk ja, men kun oppringingsvikar[:(] så d bli vel lite aktuelt... men ho skreiv opp navnet mitt og tlf, så får sjå.... siste mulighet e butikken her....

Krysse fingra for deg!!!

Så bra at alt har gått så fint med Leah!!
Eivind var på tilvenning to timer første dag i går. I morgen skal vi prøve å spise frukost i barnehagen og fredag skal han sove der også.
Han ser ut til å trives. var ikke mye han satt på fanget mitt for å si det sånn [;)]
Spent på måltidet i morgen....

Så bra at det går fint med barnehage oppstarten rundt om!!!
Er kjempe spent på oppstarten til Alexander som begynner å nærme seg med stormskritt nå!!! Gleder meg masse også da egentlig! Tror det blir morro for han

Back
Topp