barnehageklaging

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
synes nesten alle her inne klager på barnehagen til barna sine.
er det ingen som er fornøyd med barnehagen??
dere som ikke er fornøyd, har dere søkt barnehageplass en annen plass da??

Ja,

ORIGINAL: stine_s

synes nesten alle her inne klager på barnehagen til barna sine.
er det ingen som er fornøyd med barnehagen??
dere som ikke er fornøyd, har dere søkt barnehageplass en annen plass da??
'

Det lurer jeg og på.[8|]

JEG er superfornøyd med vår BHG. Den har alt som går ann å tenke seg! Er utrolig glad jeg har denne BHG til vår unge [:D][:D]

De har kjempestort uteområde, ei snekkerbu, et stort dukkehus som jentene selv er "dukker" i på uteområdet. Ei eventyr stur. En liten stall; med kaniner, høner, på våren lam og besøk av ponnier til tider. Ungene er inkludert i alt i stallen også [:)][:)] 

Og de ansatte er fantastiske mennesker! Utrolig flinke! Og gode til å gi beskjed om ting og ta hensyn.

Klart det har vært ett par uhell hvor sko er forsvunnet, jakke er borte, men det er ting andre foreldre har tatt med et uhell det [8D] Alltid fått det tilbake.

Nei, JEG elsker vår BHG jeg [8D][:D][:D]

Jo, jeg er super fornøyd[:)][:)]

fornøyd!! [:D]

Jeg er kjempefornøyd!! Skulle gjerne hatt den litt nærmere,passer litt dårlig iforhold til jobbene våre, men bortsett fra det har jeg ingenting å klage på!

Eg har ingen i bhg nett no, så eg har kje nåko å klage elle skryte øve!

Men når eg hadde gutane i bhg så va eg kjempefornødde!!!!!  Va jo litt småting her å der, men ingen ting å klage stort øve [:)]

Einaste eg kan sei om den bhg no, e atte eg e kjempeleie meg for me har ikkje plass der før August 2010 [&o]
Men me har no å gleda oss te iallefall!![:D]

Jeg er superfornøyd og samme er nok gutten min også.. han elsker
barnehagen, fått seg bestekompis og jeg er kjempe glad han fikk plass der vi ville..
de voksne er alltid like hyggelige og mange av de kjenner jeg frafør så alt er ikke ukjent, så ja..
kan det bli noe bedre, hehe![:D]

Har ikke vært fornøyd med noen av personalet før. Og nei, søkte ikke plass i en annen bhg fordi sønnen min stortrives med alle vennene han har der og det var det viktigste for meg.

Jeg er super super fornøyd!! Hadde ikke bytta om jeg fikk ha ungene i en annen bhg gratis en gang[:D]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

er det så mye klaging da? ser det er en del som spørr om ulike ting, men vil ikke se på det som klaging.

jeg er i hvertfall veldig fornøyd med Live sin barnehage !![:D]

nja jo er da litt.
synes bare de fleste barnehagetrådene er klagetråder.
men mulig det er pga ingen gidde skryte over barnehager.

mener, de som jobber der er kun mennesker de også, og kan gjør feil.

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Eg har ingen i bhg nett no, så eg har kje nåko å klage elle skryte øve!

Men når eg hadde gutane i bhg så va eg kjempefornødde!!!!!  Va jo litt småting her å der, men ingen ting å klage stort øve [:)]

Einaste eg kan sei om den bhg no, e atte eg e kjempeleie meg for me har ikkje plass der før August 2010 [&o]
Men me har no å gleda oss te iallefall!![:D]

Bestemt dåke for å venta te dess altså?[:)]

Her e me og DRITFORNØYDE me både barnehage å ansatte. Einaste domma e at da har forsvunne ei hua, men eg betalte kje meir enn 30 kroner for ne, så e kje så hytt[:D]

Nææ, har kje klart å bestemt meg heilt endo, har hatt plana om å ringa dei kvar dag dei siste 2 vekene no, menne har jo kje komme so longt endo [8D]

jeg er kjempeformøyd med vår barnehage!!!![:)][:)][:)][:)] De er kjempeflinke. Flotte ansatte som er flinke til å se barna! Tydelig at de liker jobben sin. De er kjempeflinke til å følge opp sønnen vår, og tar seg alltid tid til en prat ved henting og bringing. De har stort uteområde, med egen lavvo, grønnsakshage, og skogen rett utenfor døra[:)] Sønnen min får alltid een klem når han kommer, og kommentarer som "så hyggelig å se deg" og "så fin du er i dag" osv. Han trives kjempegodt!

hehe plutselig var mange storfornøyd med b.hagen.

Litt sånn både og faktisk. Men bhg hans er i midt i en flytteprosess nå, så jeg skjønner at alt ikke kan gå på skinner. Gleder meg til de er inne i ny bhg neste uke, og at ting kan roe seg litt, for først da kan jeg få et ordentlig inntrykk.

Har vel egentlig vært noen saker jeg har reagert på, som jeg skal ta opp med de, men sønnen min elsker å være der, og det er det aller viktigste.

Vi er ikke fornøyd meg barnehagen til sønnen vår..Men vi bor i Oslo og her er det jævlig vanskelig å bytte barnehage. Vi har stått på venteliste siden han startet, og de kan ikke si hvor lenge vi må stå på venteliste før vi kan få plass i en annen barnehage..

Det er fult mulig å være megafornøyd med barnehagen, men mindre fornøyd med en hendelse/episode.

Så selv om man kan klage litt den ene dagen er det ikke dermed sagt man er misfornøyd med hele bhg..

Back
Topp