barnehageklær

x1xnothernstar

Elsker forumet
dette har sikkert vært tråd om tidligere men  nå skal mine også begynne i barnehage, hva burde de ha dobbelt opp av av klær??

Det lurer eg og på min og ska begynna i bhg!

Grue meg litt eg

ORIGINAL: Stine_h

dette har sikkert vært tråd om tidligere men  nå skal mine også begynne i barnehage, hva burde de ha dobbelt opp av av klær??

Vet ikke om du akkurat må ha dobbelt sett, men jeg har en dress i barnehagen og en hjemme, samme med regntøyet og støvler. Enklere sånn! Ellers tar jeg med det hun trenger alt etter vær og vind[:)]
Hun har også alltid tøffler og skiftetøy liggende i bhg. Det er det jeg kommer på i farten. 

Vi har minst dobbelt sett med uteklær, manglende uteklær skal ikke være grunn til at Gorm ikke kommer seg ut. Han har hengende 2 regnsett og en dress i barnehagen. I tillegg har vi et eksemplar hjemme også som vi sender med når klærne hans er skitne, og det blir de[:D] Det skal sies at vi har arvet uteklær, og hadde vi mått kjøpt ville jeg nok bare hatt 2 sett. Av sko har vi ekstra med sandaler og joggesko, men det har igrunn vært unødvendig. Hvis de skal sove i bhg, og det regner jeg med at de skal er det mulig dere trenger en ekstra dyne. Ellers er det bare ekstra skift som ligger i bhg, og det får vi jo med hjem regelmessig, han søler nemlig litt han guttebassen min[:D]

uteklær og skifteklær. heller få dyre, ordnlige klær enn mange dårlige, billige. tro meg, ser det fra begge sider. ordentlige sko!

Jeg har et sett med regntøy og en dress hengende i barnehagen, pluss gummistøvler.
Har det samme hjemme, så jeg kan skifte hvis det ene blir veldig vått/møkkete.
Har også et par sandaler og et par tøffler stående i barnehagen.

Har dobbelt opp av skiftetøy liggende. Kjekt å ha[:)]

Dobbelt med skiftetøy (sommer/vinter)
tøffler/innesko
overtreksdress
Jakke og evt ei ok utebukse som tåler bhg bruk ([;)])
Regnklær
fleece/ulltøy
støvler/sko
caps/solhatt/luer/votter/skjerf/hals ol
Solkrem/kuldekrem
solbriller
vannflaske

Nicholas har dobbelt opp av alt egentlig..
regntøy, dress, støvler, sko.. dette er ting som ligger fast i BHG, jeg gidder ikke det styret med 2 unger frem og tilbake + og ha med skift hver gang. Latskap [;)]

Back
Topp