Hva trengs av yttertøy? Kommer til å kjøpe nameit regnetøy, reima parkdress. Bør jeg ha en softshelldress i høst?
Hun starter i oktober
Hun starter i oktober
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan vinterdress er bra? Reima? Nameit?Jeg syns ikke du trenger det. Men en tynn ulldress for å ha under kanskje for akkurat den perioden er parkdressen kan være litt kald men vinterdresser for tykk...
Jeg har alltid hatt Reima, elsker de! (de er til 50% på Reima shop no nå).Hvordan vinterdress er bra? Reima? Nameit?
Takk, da skal jeg sjekke utJeg har alltid hatt Reima, elsker de! (de er til 50% på Reima shop no nå).
Til eldste kjøpte jeg Didriksson i fjor siden den kom best i test, men alle år før har vi hatt Reima. Ser ikke brukte ut engang så mini arver de uten problem. Og den ekstra polstring i rompa er bra
I bhgn hos oss er alle ute, både små og store. Derfor godt med den ekstra i rompa. De i minste str er litt billigere og på salg. Så kan du evt selge de etterpå. Eller finne brukt på finn.
Jeg har alltid hatt Reima, elsker de! (de er til 50% på Reima shop no nå).
Til eldste kjøpte jeg Didriksson i fjor siden den kom best i test, men alle år før har vi hatt Reima. Ser ikke brukte ut engang så mini arver de uten problem. Og den ekstra polstring i rompa er bra
I bhgn hos oss er alle ute, både små og store. Derfor godt med den ekstra i rompa. De i minste str er litt billigere og på salg. Så kan du evt selge de etterpå. Eller finne brukt på finn.
Helt super løp og kjøphttp://www.reimashop.com/no/Kategor...--SALG/Reimatec®-overall-Avior/p/510150-3921#
Er denne fin? altså, kvaliteten
Fant en annen som sto var varmeste dressen de hadde, men er det nødvendig tro? Er så usikker hehe første bhg barnet mittHelt super løp og kjøp
Da kan den jo bli for varm igjen.... Jeg ville tatt den andre. De er vel ikke ute kaldere enn 5-10 minus allikevel. Og hvis det er kaldere kan du bruke en tynn ulldress..Fant en annen som sto var varmeste dressen de hadde, men er det nødvendig tro? Er så usikker hehe første bhg barnet mitt
Ja det jeg tenker å hu er veldig varm av seg, å vil jo ha klær hun kan ha under uansett. Dette er den andre :Da kan den jo bli for varm igjen.... Jeg ville tatt den andre. De er vel ikke ute kaldere enn 5-10 minus allikevel. Og hvis det er kaldere kan du bruke en tynn ulldress..
Blir disse små som ikke kan gå sittende mye på bakken selv om det er vinter?
Ja de må jo tilpasse det til alderen hvor lenge de er ute.Det jeg har sett sitter de mye, men de sitter også på akebrett, i vogna pluss blir bært. Men de er ikke ute lenge. Siden de blir fort kalde.
Så bra da! Hvilke hensyn er det du må ta? (Beklager om jeg spør dumt altså, men har ikke erfaring med det.)Gikk litt amok på outleten, da jeg fant barnehageklær Trodde det skulle være vanskelig å handle inn varmt til en med atopisk eksem, men det var det virkelig ikke
Tenker akkurat det samme som deg! Syns yttertøy er litt viktigere at passer enn innertøy. Hu her bruker også 74&80 så blir nok å kjøpe 80 i dress nå.Kan jeg spørre hvilken str dere kjøper. Jeg har kjøpt mengder med ull i str 86/92 evt 90. Men usikker på yttertøyet. Har kjøpt ullet i str 86 for å være sikker på at det passer men yttertøy er jo litt vanskeligere å brette opp på armer og ben. Han blir 1 år 2 uker etter bhg start. Nå bruker han 74 og 80.