Barnehageklær (m.bilde)

*Gullungene*

Forumet er livet
I går gikk vi til innkjøp av nye klær for å ha i barnehagen.
  • Flees sett (str.2 år, var nesten ikke forskjell på 1 og 2 år str) fra G-sport
  • Rosa sydvest str 1-2 år fra G-sport
  • Rosa regnvotter str 1-2 år fra G-sport
  • Parkdress/bobledress str 1 år (stor i str) fra Stormberg (åpnet ny butikk ved XXL i Oslo sentrum)

Klærne så kjempefine ut. Jeg gleder meg til Frida også har gode uteklær. Vi skal se om hun får i bursdagsgave før vi kjøper. Sånn som været er her så kunne hun trengt det allerede! Det blåser og er uante mengder regn[:@] Jeg er så vær-syk! Mistet visst tråden jeg... Gleder meg særlig til hun får seg vanntette votter, parkdress og støvler. Nå har hun bare regntøy. Det er heldigvis ikke lenge til ettårsdagen.

så fint det var!! skal ut å shoppe på mandag jeg tenkte jeg.. siden første barnehagedag er på tirsdag!![:)]

ORIGINAL: *Kine*

Det fleecesettet har jeg kjøpt til Rikke også[:D] 
Synest det var sååå herlig! Og fint med noe som ikke er rosa for en gangs skyld[;)]
Og i går fikk hun seg ny Reimadress[:)]

Ja, ikke sant [:D]
De hadde i rosa også,
men nå MÅTTE jeg bare
ha noe annet, hehe [;)]

Fleece dressen var kjempefin, og den så sååååååå go ut, må nok herme der ja;)

Kjøpte dress til Sunniva på salg i vår jeg, kjøpte str 86, men er redd den blir for stor til vinteren...hun er jo fremdeles str 74, men kan jo snu fort da.. Er en Reima dress, så den skal vist være veldig bra. Ellers så trenger hun en vanntett parkdress, noen som vet hvor man får kjøpt det??

Så fine klær Nora har fått [:D]
Fleese dressen så kjempe go ut!

Wilma har fått:
regnsett med støvler strl 80 og 20
vinterdress strl 80 (stor)
votter 1 år

Ska kjøpe noen vinterskor, lue og en sekk en dag her [;)]

Back
Topp