barnehagegutt...

Bebibooms

Gift med forumet
i går begynte marcus i barnehagen... ååå... det var spennende, han er 2 år nå snart, så da syns vi d var en fin tid for han å starte.... så... nå er han aleine for første gangen i barnehagen... tror han stoooorkoser seg, meget sosial kar.... sklei rett inn... så nå skal jeg nytte på å ta meg en time på puta... [:D] rart når han er borte og...[8|] vant til å ha han hjemme alltid... så.... er fryktelig tomt her.... jaja... andre dagene så jobber jeg jo, men han jo fri grunna barnehage tilvenning... såblir vel tidsnok travelt nok...[:D]

Så utrolig koselig da, og godt å høre at han sklei rett inn [:D]

Nyt stillheten du, og vit at den lille pjokken din har det knall gøy i barnehagen..store lille gutten din [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Så utrolig koselig da, og godt å høre at han sklei rett inn [:D]

Nyt stillheten du, og vit at den lille pjokken din har det knall gøy i barnehagen..store lille gutten din [:D]

[:)]

Barnehage er artig for de små! [:D] jeg vurderte å ha vår hjemme mer siden jeg ikke skal på jobb alikevell, men han var så lykkelig første dagen i barnehagen etter ferien at jeg ikke har hjerte til å holde han hjemme [:)] Får heller hente han litt tidlig noen dager! 

ORIGINAL: bumpien

Barnehage er artig for de små! [:D] jeg vurderte å ha vår hjemme mer siden jeg ikke skal på jobb alikevell, men han var så lykkelig første dagen i barnehagen etter ferien at jeg ikke har hjerte til å holde han hjemme [:)] Får heller hente han litt tidlig noen dager! 

Akkuart det samme tenker jeg:)

Her har vi også akkurat startet[:D] Riktignok bare 50% men Thea blit så sliten så tror det holder i massevis i begynnelsen [:D] Deilig å slappe av litt helt alene og når hun ikke er hjemme[8D] Er over 2 år siden sist jeg hadde muligheten og om ikke så altforlenge mister vi den jo igjen- så det kan vi nyte med god samvittighet [:D]

Back
Topp