Barnehagegarderobe

Veit ikkje kva merke det er, men det er med ein kant framfor tærne, så han ikkje får så vondt om han sparker borti noko. Men hans merke er for breie føtter då :)

Sandaler med "vernetå" er notert ;)

Hvilket regntøy anbefales for tiden?

Jeg skal kjøpe heldress (regntøy) med fleece på innsiden :) Veldig greit, i alle fall til de yngste!

Det anbefales ikkje, m, fordi det tørker mykje seinare :) det er betre å ha eit sett som dei kan ta på under istedenfor :)

Signerer sorciere på denne. Lag på lag er gull. :)

Jeg pleide bare å vrenge det i barnehagen, så var det tørt og fint neste dag ;)

Men med alle ullbuksene jeg har hamstret så er det vel best å ha tynt regsett ;) Hehe

Blir lag på lag her, mye enklere å justere temperaturen på barnet også da ;) Ta på et lag eller ta av et lag osv.

Da er det bestemt. M. :p

Ja, ser sånn ut ;)

Da har jeg fått med meg at lag på lag er tingen! :P Godt de er født rundt barnehagestart, så kan man ønske utstyr i bursdagsgave :D

Helt sant! ;) Jeg må snart slutte å handle så mye selv :p

Ja, greit å ha noe man kan ønske også ;)

I barnehagen til storesøster foretrekker de to delt, hvis de skal på tur. blir enklere for de og gå på do da. Så nå i barnehagen henger det regndress, vinterdresss, to delt vinterdress. masse ull. Og tøfler, skifte klær.

Ser også for meg at todelt er kjekt iforhold til bleieskift og dobesøk, spesielt på tur.
Så det blir nok strikket noen todelte sett hehe, men han "MÅ" jo ha en hjemmestrikket onepiece.

Her tardei av han ulldressen samtidig som vinterdressen :) er dei som bestemmer kva han skal gå med, han har begge deler:)

Back
Topp