Barnehagebilder

SelinesMam

Glad i forumet
har dere tatt eller skal ta det snart? [:)]

Vi skal om ei uke, gleder meg til å få første barnehagebildet på veggen[:)][:)]
Reagerte litt på tidspungtet de skal ta bildet da, alle de små er jo som regel trøtte og skal sove på den tiden, og med Seline som er lite interessert i å bli tatt bilder av fra før av så ser jeg for meg en sur unge på bildet[:-]

Men aaaaner ikke hva jeg skal ha på ho av klær da, lyst å kjøpe noe nytt å ha på egentlig. Noen forslag hva som kan være fint på bildet, eller hva har dere tenkt å ha på på barnehagebildet?

Vi ska på kommende tirsdag vi[:D] Lea har jo ikke begynt i barnehagen enda,men vi måtte gjærne komme å få tatt bilde av henne alene å smmen med Maja[:D]
Har ikke tenkt på klær før du skrev d nå[8D] hmm... nå vel grave frem noe fint[:)]

Jeg syns Seline bestandig er så fin kledd jeg[:D] Bildene du har i signaturen er jo bare RÅÅ nydelig[:D]

Har ikke hørt noe om fotografering jeg...[8|] *må spørre i morgen*

Vi har tatt barnehagebilder, men ikke fått dem ennå da.
Men Tuva var helt håpløs å ta bilder av, så er spent på hvordan bildene blir.

Ettersom Tuva var syk da så dro vi i barnehagen bare for å ta bildene, og det var jo kjempedumt at jeg var der for da var det jo umulig å få henne til å sitte rolig.
Så på portrettbildene sitter hun på fanget mitt (jeg er ikke med på bildet da)
Og på gruppebildet så lot jeg tantene ta henne med seg ut sånn at hun ikke skulle se meg, så da veit jeg ikke hvordan det gikk.

Tuva hadde på seg ei hvit jakke.

Vi fikk tips om at barna ikke burde ha på seg mørke klær og ikke klær med høy hals.

ORIGINAL: Kisse85

Vi ska på kommende tirsdag vi[:D] Lea har jo ikke begynt i barnehagen enda,men vi måtte gjærne komme å få tatt bilde av henne alene å smmen med Maja[:D]
Har ikke tenkt på klær før du skrev d nå[8D] hmm... nå vel grave frem noe fint[:)]

Jeg syns Seline bestandig er så fin kledd jeg[:D] Bildene du har i signaturen er jo bare RÅÅ nydelig[:D]

Hihi, ja de klærne har jeg fått i hemmelig venn at MinKO[:D]
Nei jeg må ta meg en tur å finne noe fint, vil ha noe som ikke tar så mye oppmerksomhet på bildet også. Hmmm *tenke høyt* kansje jeg skal bruke noen nøstebarn klær, de ser jo så behagelige ut.

Så koselig å få bilder av de sammen da! Snille barnehagen/fotografen da[:)]

ORIGINAL: _Anki_

Vi har tatt barnehagebilder, men ikke fått dem ennå da.
Men Tuva var helt håpløs å ta bilder av, så er spent på hvordan bildene blir.

Ettersom Tuva var syk da så dro vi i barnehagen bare for å ta bildene, og det var jo kjempedumt at jeg var der for da var det jo umulig å få henne til å sitte rolig.
Så på portrettbildene sitter hun på fanget mitt (jeg er ikke med på bildet da)
Og på gruppebildet så lot jeg tantene ta henne med seg ut sånn at hun ikke skulle se meg, så da veit jeg ikke hvordan det gikk.

Tuva hadde på seg ei hvit jakke.

Vi fikk tips om at barna ikke burde ha på seg mørke klær og ikke klær med høy hals.

Ja det er sikkert noe i det tipset, det skal jeg huske på[:)]

Seline har egentlig fri den dagen, men vi stikker innom for å ta bildene. Tror jeg går ut når de skal bli tatt, eller så blir ho sikkert så opptatt av meg tror jeg.

ORIGINAL: SelinesMam

ORIGINAL: Kisse85

Hihi, ja de klærne har jeg fått i hemmelig venn at MinKO[:D]
Nei jeg må ta meg en tur å finne noe fint, vil ha noe som ikke tar så mye oppmerksomhet på bildet også. Hmmm *tenke høyt* kansje jeg skal bruke noen nøstebarn klær, de ser jo så behagelige ut.

Så koselig å få bilder av de sammen da! Snille barnehagen/fotografen da[:)]

aha... god kles smak MinKO[:D]
Er ikke nå sælig om de er for stivpyntet på b.hagebildene næi. D er jo b.hagebilder liksom[:)]

Var hos fotograf (i studio) forrige helg, og hun anbefalte ensfargede klær... Gjerne hvite, for det fikk fram ansiktet mye bedre ! Prøve å unngå store figurer o.l på overdelen...[:)]

ORIGINAL: *Frøken F*

Vi skal ta nå til fredag, da skal kjole og pynt i håret på![:D]

Jaaa jeg vil også ha i hårpynt![:D] Seline river det av igjen ganske fort, så det er bra jeg skal være der så jeg får passa på at det er i[:D]

ORIGINAL: SelinesMam

ORIGINAL: *Frøken F*

Vi skal ta nå til fredag, da skal kjole og pynt i håret på![:D]

Jaaa jeg vil også ha i hårpynt![:D] Seline river det av igjen ganske fort, så det er bra jeg skal være der så jeg får passa på at det er i[:D]

samme her, pynt er ikke ofte hun har i håret. Strikk går greit, men annet metallpynt blir bare dratt ut av håret og kasta![&:]

Skal ikke ta barnehagebilder før til våren i vår barnehage

Mens jeg derimot håper bildene blir tatt ute, da vi ikke har noe hår å sette pynt i he he. Skal ta om to uker, blir tatt ute hvis det er fint vær :) Har også lyst til å kjøpe noe nytt...

Vi hadde en helt vanlig genser og bukse [:)] og ikke noe pynt i håret [:-] men det er nok mest fordi at vi hadde glemt at det var fotografering den dagen [8D]

Lilly tok barnehage bilder på mandag.... MEN.... Etter å ha pyntet henne med kjole og hårstrikk, så kommer jeg i barnehagen, det er sol ute men kaldt, så de skal ta bildene UTE..... I fullt yttertøy( dress, cherrox og lue), så det hjalp ikke hvor mye jeg hadde pyntet henne[:'(]

Er fotografering neste torsdag! Spennende!
Tenker å ha ensfarget body og selebukse på han. Det er veldig "han"[:)]

Endre-Tobias hadde på seg kvit body m/krage og mørk blå selebukse..
har fått bildene og e bære så fornøyd:-)
synd eg ikkje får til å legge inn bilder her...

ORIGINAL: Monica og Lilly

Lilly tok barnehage bilder på mandag.... MEN.... Etter å ha pyntet henne med kjole og hårstrikk, så kommer jeg i barnehagen, det er sol ute men kaldt, så de skal ta bildene UTE..... I fullt yttertøy( dress, cherrox og lue), så det hjalp ikke hvor mye jeg hadde pyntet henne[:'(]

hmm, kansje jeg skal tenke på å ha med en fin ulldress eller ei fin jakke jeg kan ha på bildet om det blir tatt ute også da[:D]
Så mye styr for ett bilde[8D] Men jeg vil ha første barnehagebildet opp på veggen helt perfekt[:D]

ORIGINAL: Blund

ORIGINAL: RonjaR

Har ikke hørt noe om fotografering jeg...[8|] *må spørre i morgen*

Ikke jeg heller [:-] Spørre etterpå [:)]

Back
Topp