Barnehagebilde...

MeMyself

Forumet er livet
❤️Mailykke 2022❤️
Ble ikke fornøyd med bildene i år.. [:-] Flere små-ting som irriterte meg.. Bl.a stakk bodyen ut både med halsen og med armene.. Kunne fint blitt ordna, med å bare dytte den litt inn før bildene ble tatt! Sånne ting som jeg henger med litt opp i.. [>:][8D] Og som jeg faktisk syns fotografer også skal legge merke til..

Så jeg sendte tilbake alle, utenom gruppebildet (Selv om Malene var eneste som ikke smilte og fulgte med..[X(][:D])  og et som ikke viste armene, og den utstikkende bodyen.. [8D]

Bilde av bilde, så dårlig kvalitet...

syns også bilde ar søtt, men samtidig så syns jeg ikke hun var sååå lik seg... men nå vet jeg ikke hvordan hun ser ut i real life da[;)]

men er du ikke fornøyd så er du ikke fornøyd, ikke vits å kjøpe de da... vil jo bare irritere deg[;)]

syntes bildet var fint jeg også[:)]
men ingen vits i å beholde det når man ikke er fornøyd. blir du irritert hver gang du ser på veggen hvor bildet henger[8D]

ORIGINAL: *Emma08*

men ingen vits i å beholde det når man ikke er fornøyd. blir du irritert hver gang du ser på veggen hvor bildet henger[8D]

Vi måtte også sende tilbake bhg bildene i år.. Fotografen var skikkelig dårlig, og hadde skremt halve ungeflokken omtrent, så snuppa gråt på de bildene som ble tatt. Eneste vi beholdt var gruppebilde til begge ungene. 

ORIGINAL: ..christine..

synest bildet var søtt jeg[:)]

Jeg syns hun var kjempesøt! [:D]

ORIGINAL: *Emma08*

Joda, akkurat dette bildet var liksom helt greit.. Men var langt i fra imponert av resten.. Tror faktisk eg kunne tatt finere bilder selv! [:-][8D]

SÅ kjedelig da [:o] Synes hun var søt jeg!!

Der minner du meg på noe, venter enda jeg på mine bilder tatt 10.09!!! [:-] Dritt lei at jeg ikke får post, ringt til posten å lissom fått det ordnet, men her venter jeg enda gitt,.... [:@]

Back
Topp