Barnehageansatte

Julie*Lucas

Forumet er livet
Noen her inne som er blitt venninne/venn med noen av de som jobber i barnehagen til barnet deres?

ikke venn/venninne, men mamma er nabo til tobias sin favoritt i den gamle barnehagen, og han er innom der stadig vekk når han er på besøk hos mormor [:)]  vi slår gjerne av en prat og tar en røyk sammen om det passer sånn..
hun er en godt voksen dame da - sikkert på alder med mamma, og har barn og barnebarn [:D]

Hm.. Nei, men kjenner jo 2 av dem fra før av, så de er jeg jo venninner med... Resten er vell kanskje i en litt annen aldersgruppe enn meg..

Omvendt. Jobber i bhg og har fått flere veninner som er mamma i bhg. :)

Så koselig da. Det er nemlig ei i barnehagen jeg har fått et veldig godt forhold til, og hun er aller tiders på alle måter, og vi blir ofte stående å prate leeenge. I dag så sa hun til meg at hun satte stor pris på samtalene våre, og at det var så koselig å snakke med meg. Tenkte kanskje å spørre om hun ville ta en kaffe en dag, men vil jo ikke "trenge" meg på.

Når hun sier at hun setetr pris på samtalene dine, så betyr det jo at hun liker å snakke med deg.  Jeg tror du kan spørre jeg. :)

Noen ganger kan man som bhg-ansatt "komme i klemma" med tanke på taushets-plikten og andre mammaer i bhg som blir veninner.  Men så lenge mammaene godtar at enkelte ting kan man ikke diskutere med de, så er det jo greit. :)

det finnes faktisk de mammaene som prøver å komme så nærme deg som mulig, for å få mest mulig sladder og snask ut fra deg om de andre barna og fam i bhg...  

ORIGINAL: Windy

Når hun sier at hun setetr pris på samtalene dine, så betyr det jo at hun liker å snakke med deg.  Jeg tror du kan spørre jeg. :)

Noen ganger kan man som bhg-ansatt "komme i klemma" med tanke på taushets-plikten og andre mammaer i bhg som blir veninner.  Men så lenge mammaene godtar at enkelte ting kan man ikke diskutere med de, så er det jo greit. :)

det finnes faktisk de mammaene som prøver å komme så nærme deg som mulig, for å få mest mulig sladder og snask ut fra deg om de andre barna og fam i bhg...  

Det er akkurat det jeg tenker, jeg er så redd at jeg oppfatter det helt feil og at bare vil "drite på draget". Hun har også spurt mannen min om han har hatt lyst til å gjøre noe eletrikerting for de, og det ville man kanskje ikke spurt hvem som helst om.
Var nettopp en tur i London, og hun sa hele tiden at det skulle vært oss som reiste, med en tullete tone selvfølgelig[:)]

Tenker hvertfall å fortsette med de koselige samtalene våre, så får vi se[:)]

har flere av de i barnehagen som venner på fjesboka, men så bor vi på et lite sted, så vanskelig å ikke møtes utenom barnehagen...

[:)]

Jeg er venninne med ei som jobber på avdelinga til Thia...vi var venner før hun begynte å jobbe der da...vi skal faktisk ut og gå skravletur nå![:D] Funker veldig bra for oss...[:)]

ORIGINAL: løve78

Jeg er venninne med ei som jobber på avdelinga til Thia...vi var venner før hun begynte å jobbe der da...vi skal faktisk ut og gå skravletur nå![:D] Funker veldig bra for oss...[:)]

Så kjekt å høre[:)]

ORIGINAL: solstråla

har flere av de i barnehagen som venner på fjesboka, men så bor vi på et lite sted, så vanskelig å ikke møtes utenom barnehagen...

Sign!

Er veldig glad i meg selv da! ;-) Hehe, jobber i samme bhg som Andreas går i, så er ganske knytta/sterkt samhold til alle de ansatte!
Myyyye sammen på fritid..

Back
Topp