Barnehageansatte

Bruker som regel og ikkje ta puse dei dagane vi har turdag,mest fordi eg ikkje har behov for det:) Elsker og være ute på tur...!!! noken tar pause når vi er komt tilbake til barnehagen,andre som ikkje føler for det dropper det.....

spørs hvor lang tur, men ofte hvis vi får det til så tar vi en veldig kort pause eller så dropper vi pausen helt

Vi har ikke betalt pause, så vi tar den når vi kommer tilbake. Men om man har en av de tidlige vaktene sånn at det ikke er vits å ta pause, så får vi gå en halvtime tidligere. Er det travelt så det blir vanskelig å gå tidligere, får man komme senere neste dag. 

Pause etter tur, eller får gå hjem 30min før om det går ann! [:)]

ORIGINAL: mita89

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Vi får ikke pause da..
Har jo betalt pause, så kan ikke klage på det gitt..

Men er jo litt pause når man er på tur, evt. sitter rundt bålet, alle ungene sitter stille og spiser.. [:D]
Beste pausen <3

eller så tar vi når vi er tilbake, 15 min hver hvis det er liten tid igjen..

Turdagene er somregel så deilige at pause er ikke nødvendig!

Samme her :)

ORIGINAL: Mrs Lutz

vi har betalt pause så ikke alltid vi får. som regel får vi tatt pause eller en 10 minutters hvertfall.
hender vi tar pause der vi er, om vi er i skogen så går de som røyker et stykke unna og tar seg noen minutter. De som har sene vakter tar litt pause når vi er tilbake.

her og

De blir tatt seinere på dagen. Visst det er snakk om å komme tilbake igjen i 2-3 tiden blir det ofte sånn at den som har tidligvakt heller avspaserer en halvtime og går hjem kl.3 istedenfor [:)]

Vi har ikke betalte pauser,så vi går en halvtime tidliger(de som låser barnehagen tar det igjen en dag senere,eller tar tar pause med det samme vi kommer tilbake i bh.)

Jobber på småbarnsavdeling så er tilbake før pausene starter. 2 går i pause mens to dekker til lunsj og passe barna. Så kommer de to som har hatt pause tilbake og spiser lunsj med barna mens de to andre pauser [:)]

Back
Topp