Takk for alle svar [:)]
skal ta en tlf til bhg og forklare at jeg ikke får betalt regninga før til helga, så håper jeg d årner seg ;)
og en regningskonto skal opprettes umiddelbart!! er ganske sinna på mannen nå ja, og det mener jeg at jeg har all grunn til og han skjønner ikke hvorfor jeg er sinna for vi kan dah betale bhg regninga til helgen,, [&:]
d er ikke det som er poenget mitt for hele poenget med regninger er å betale de i tide.. ikke at mannen skal bruke opp pengene våre på fest og fyll og fanteri..
dette er ikke et vanlig problem for oss at han bruker regningspengene våre på sånt så derfor er jeg enda mere sinna på han når han var så utrolig klar over hva pengene som stod på konto skulle brukes til.. kommer nok til å være sint en stund nå ja.. er 10 ganger verre nå som jeg er gravid og hormonell.. [:(]
å i dag så har han ligget å sovet til halv 2 også tok seg en dusj og satt seg i go stol`n sin og sovna mens jeg laga middag til oss, hadde gleda meg til å spise god mat sammen.. men den gang ei, han sov allerede i stoln sin når middan var ferdig.. og nå sover han i senga.. koselig familie søndag..
hoff, ble mye syting fra mg nå, men dette var utrolig godt å få ut [;)]
takk for alle som leste [8D]