Barnehage..

tiller 85

Blir kjent med forumet
Hvor lenge etter forfallsdato går det til barnet ikke får gå der lengre? regningen forfalt den 20.nov og jeg hadde satt av penger til den, men i dag når jeg sjekka så hadde mannen brukt mye mere enn han burde på fest i går og nå har jeg ikke nok penger til regningen engang.. [:@]
og får ikke penger før til helga.. blir han kasta ut tror dere??[:(]

Her skal rekningane betalast ca 15 i kvar mnd. Men eg får jo ikkje penga før i slutten av mnd, så betala når eg får penga. Så lenge det ikkje kjem purring så går det nok greit[;)]
Ungane blir ikkje "kasta ut" av bhg den første mnd vil eg tru[8|]

På luksus fellen har det jo vert noken som har hatt bhg rekning opp etter øra uten og ha mista plassen, så om man er litt sein med å betale en mnd så bør det jo gå greit. Men er jo berre og ta en tlf[:)]

Man får jo først en purring på regninga, med ny betalingsfrist. Skal nok litt mer til enn noen dager før han blir kastet ut [:D]

Det tar nok noen purringer før han blir kasta ut..=)

i kommunale barnehager kan man ligge etter med 3 måneder...private tror jeg har 2 månder..husker ikke helt hvor lang tid det tok,men da jeg jobbet i barnehage var det en som mistet plassen for ikke å ha betalt(privat bhg). mener det tok 2-3 månder vertfall[:)]

Jeg hadde forklart det til BHG jeg.
En gang fikk jeg ikke lønna mi og de få pengene jeg hadde måtte jeg ha til mat resten av mnd, så jeg forklarte dette til sjefen i BHG slik at jeg slapp purringer også. Hu satte utrolig pris på at jeg sa ifra til hu hvertfall. Så betalte jeg den så fort jeg fikk pengene mine.

Takk for alle svar [:)]
skal ta en tlf til bhg og forklare at jeg ikke får betalt regninga før til helga, så håper jeg d årner seg ;)

og en regningskonto skal opprettes umiddelbart!! er ganske sinna på mannen nå ja, og det mener jeg at jeg har all grunn til og han skjønner ikke hvorfor jeg er sinna for vi kan dah betale bhg regninga til helgen,, [&:]
d er ikke det som er poenget mitt for hele poenget med regninger er å betale de i tide.. ikke at mannen skal bruke opp pengene våre på fest og fyll og fanteri..

dette er ikke et vanlig problem for oss at han bruker regningspengene våre på sånt så derfor er jeg enda mere sinna på han når han var så utrolig klar over hva pengene som stod på konto skulle brukes til.. kommer nok til å være sint en stund nå ja.. er 10 ganger verre nå som jeg er gravid og hormonell.. [:(]
å i dag så har han ligget å sovet til halv 2 også tok seg en dusj og satt seg i go stol`n sin og sovna mens jeg laga middag til oss, hadde gleda meg til å spise god mat sammen.. men den gang ei, han sov allerede i stoln sin når middan var ferdig.. og nå sover han i senga.. koselig familie søndag..

hoff, ble mye syting fra mg nå, men dette var utrolig godt å få ut [;)]

takk for alle som leste [8D]

Back
Topp