Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nå har jeg søkt barnehage plass fra og me januar[&o] vil egentlig bare være hjemme me jonas et år til men må bli ferdig me skolen[:'(] håper han får plass i førstevalget for d er bare 2 min gange far hjem og skole[:)] krysser fingrene[:D]
Vi har søkt barnehage frå neste høst. Frå feb til aug vil vi prøve dagmamma, sidan eg mest sannsynlig skal i nordsjøen, og då vil eg ha ho sjøl når eg er heime. Men må sjølvsagt til dagmamma då også! Kan ikkje vere der fullt ei veke, og så neste ingenting...
Vi har også søkt, men med 156 barn i vente kø, tror jeg ikke jeg trenger å begynne å søke jobber med det første. (For jeg blir nok hjemme med lillemor enten jeg vil eller ikke.)
Her blir det barnehage til høsten igjen. Det er faktisk full barnehagedekning her i år, så håper det er slik til neste år også. Så flytt hit folkens, så er barnehageproblemet løst[:D]
Da må dere flytte til Lunde![:D] Ny skole og ny barnehage (om ca 1 år) her!!! *reklamereklame*
Det er ca 45 min med bil fra Porsgrunn. Går fint an å pendle dit selv om det er litt i lengste laget. Jeg har pendla til Porsgrunn i 4 år.