barnehage

eg har fått barnehage plass[;)]
ska gå på skule detta åre og..

begge i barnehage her

Fikk avslag på b.h.plass, men jeg er fremdeles arbeidsledig så det går bra enda...

ORIGINAL: Hilde-Anita

Fikk avslag på b.h.plass, men jeg er fremdeles arbeidsledig så det går bra enda...

Samme med meg, men har søkt på et par jobber da. Men vi har svigermor vist jeg skulle få meg jobb før vi finner dagmamma.

Jeg skal være hjemme[:D]

Orler ikke tanken på barnehage enda engang[:(]

Jeg får være hjemme med Cassandra så lenge jeg vil.Jobber som dagmamma,så d er ypperlig for oss![:D]

Begynner å jobbe 1. desember, da er permen min ferdig gitt:) Pappan skal ha 5 uker da. Så blir det dagmamma fra januar-sommeren. Blir rart det der, men sikkert litt godt å jobbe igjen også. Men er ikke klar for det nå[:D]

Hei!
Eg har ingen planar om barnehage ennå. Jobbe ein dag i veka. Mannen er student, så det er ikkje så vanskelig for han å vera heima ein dag. Eg savne gutten min veldig mens eg er på jobb. Syns det er greit å ta det veeeldig gradvis med barnehage. Faktisk så like eg å tru at ingen er bedre til å oppdra han enn oss som foreldre[:)]. Men økonomien setter nok ein stopp for det etter kvart...[>:]

Dagmamma her...fra 14. september...
Misunner dere som kan være hjemme lengre..her er det skole,sykehuspraksis og hovedoppgave..

skal være hjemme med Fredrik-Aleksander til han er 3 år hadde jeg tenkt... koser meg hjemme med gutten min[;)]

Mia skal begynne fra 1.februar, 60%.
Ble så glad når det ordna seg med plass [:D] Vil heller ha henne i barnehagen noen dager i uka, enn at hun skal gå hjemme å sulle lamme meg hele tiden. [:D]

Back
Topp