barnehage.....

Mummi-mamma nr 1

Elsker forumet
Hei jenter.....
Har ikke vært her på lenge..........

Gulle mitt har begynt i barnehage. holder på med tilvenning nå.
Gulle mitt gråter og er forferdelig lei seg!!!!!!!! Og det er jeg også!!!![:(][:(][:(][:(][:(]
I dag er 3 dagen, og han er helt utrøstelig. Nå sitter jeg hjemme i litt over 1 time før jeg skal hente han igjen.
Og det føles som tortur!!!!!!
Har lyst å hive inn håndkleet og slutte jobben og bli hjemmeværende.

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] Vet ikke hvem av oss to som er mest lei oss. Håper det er meg.

Er det noen som tror det kommer til å ordne seg????

Huff, skjønner det er tøft ja. Personlig ville jeg sikkert tatt ham ut av bhg og vært hjemme istedet. Men det er jo opp til enhver hva som er best da.
Det går seg jo sikkert til etter hvert skulle man tro.

Lykke til videre.

Huff det kan ikke være noe gøy for verken deg eller gulle ditt.
Personlig så er jeg veldig svak når barnet mitt skriker,så jeg vet ikke hvor lenge jeg hadde taklet det.Hadde sett det litt ann i noen dager til.
Masse lykke til,håper det ordner seg[:)]

Hei

Jeg må si jeg føler med deg og skjønner veldig godt hvordan du har det. For sånn var tuppa mi og forrige uke. Måtte bare komme tilbake i bhg og hente henne for hun var helt utrøstelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg,men håper det blir veldig mye bedre denne uka!![:)]

Men lykke til hvertfall..

ORIGINAL: Molsy

Huff, skjønner det er tøft ja. Personlig ville jeg sikkert tatt ham ut av bhg og vært hjemme istedet. Men det er jo opp til enhver hva som er best da.
Det går seg jo sikkert til etter hvert skulle man tro.

Lykke til videre.
signerer denne!! håper alt ordner seg raskt[:)][:)]

uff, så forferdelig[:(][:(]det er jo nesten umulig å dra fra de når de gråter slik[:(][:(]men vi får tro og håpe at det bedrer seg raskt!! det er jo sikkert litt av en forandring for de små dette, etter å ha vært hjemme med oss så lenge..... kjenner jeg gruer meg masse jeg også nå til snuspen skal begynne, men jeg har heldigvis muligheten til en gradvis tilvenning - i hans tempo - pga at jeg ikke har begynt å jobbe ennå..så håper det går bra[:)]
ønsker deg masse lykke til og håper virkelig det bedrer seg  fort[:)]

Snuppa mi begynte den 30 juli. og hun gråter enda når hun blir levert.
Siden jeg jobber der hører jeg jo at hun slutter straks døra er igjen og
hun koser seg masse der.. er bare for å gi oss dårlig samvittighet at de
gråter - for de gråter jo gjerne når man henter dem også.

Gi ham et par uker, er det fortsatt like ille så hadde jeg og vurdert andre alternativ.
Lykke til.[:)]

Uff stakkars gullet ditt og deg det er jo ikke noe gøy og ha det sånn[:(]
Første uka til Sara gikk som en drøm, andre uka gikk det ikke fult så bra for da skjønte hun at mamma skulle gå. Det var kjempe fælt hun gråt masse hele tiden, men i dagens barnehager er de så proffe så jeg bekymrer meg ikke, det er jo ikke rart de gråter...de har jo bare vært sammen med mamman sin og fam, så kommer det masse nye mennesker inn, ukjente fjes bhg ansatte og foreldre, det blir litt skummelt for de små.

Men alt i alt så ser jeg på sara nå når vi går inn i 3 uka at dette går seg til, hun stoooor koser seg leker med de andre barna de synger og danser, har masse leker, de tegner og gjør mange ting som de syns er gøy, koser seg ute med sklia og huskene og alle lekene ute
Hun syns det er gøy[:D] men hun syns det er trist når jeg går også blir hun så glad når jeg kommer så hun gråter en skvett da også[:D]

Noen unger gråter i 2-3  mnd andre gråter ikke i det hele tatt.

Tror nok det vil gå seg til, lykke til[:D]

ORIGINAL: Homer

Gråter han hele tiden mens han er der eller er det når du går? Vi hadde Trym hos dagmamma tidligere i sommer og da var det stort sett når vi leverte han gråt. Blir spennende å se hvordan det går nå når han begynner i barnehagen i morgen.

Nei han gråter bare når jeg går! Men da er han også utrøstelig!!!!!!!!
Det er bare så fælt!!![:(][:(]
Jeg får helt vondt i hele meg!
Har faktisk seriøst lyst å slutte i jobben! Men det går jo ikke[:(]

Skal prøve litt til..... håper virkelig at det bedrer seg

Tusen takk for alle svar!

Uff, så fælt det må være!!! Jeg er derimot helt overbevist om at det vil bedre seg over tid [:)] Har slri hørt om noen som har måtte slutte i barnehagen fordi de bare gråter heldigvis [:)]

huff da.... det er sikkert ikke noe morro å gå fra han tenker jeg... men jeg tror det er værst for mamman. det går seg nok til. men tilvenningen er nok grusom for deg...

Gikk heldigvis MYE bedre i dag. Så i dag er det bare mamman som som har felt noen tårer....[8|]

Back
Topp