barnehage

glad mor

Forelsket i forumet
Idag var det dag 2 i barnehagen for første gang i barnehagen gikk jeg ut i 1 og en halv time og det gikk kjempe fint Abdulrehman hadde det veldig fint i barnehagen. Etter denne korte korte dagen i barnehagen ble han så sliten at han sov i i nesten 4 timer da vi kom hjem. Fortell om deres første dager i barnehagen[:)]

RObin har allerede gått en uke i barnehagen.han er veldig flink til å leke seg men gråter en skvett når jeg skal gå.han har hatt litt problem med å sove lenge der men i dag sov han 1 time 40 min og det er ok.håper luren hans vil strekke seg til ca 2 timer der borte.han sover2-2,5 time hjemme.

høres bra ut!!! første dag for oss og i dag.. gikk veldig fint!! lagt en tråd om det, men endret den litt.. skriv inn der du og da vel.. bare kopiere herfra[;)]

Så fint at det går bra!

Isabelle sover ikke mer/mindre i barnehagen enn hun gjør hjemme, hun er like "ustabil" i sovingen der som hjemme.

Hun kan bli sliten etter en dag i barnehagen, men hun sover ikke mer likevel (problemet her er jo at hun våkner tidlig).

Siden Eirik har gått i bhg siden januar (første mars bhg-barnet), forteller jeg om første dag etter ferien[:D]

Var forberedt på litt sutring, og mamma-får-ikke-reise-kosing. Men da vi kom inn så fant vi traktorer og biler, og da løp han bare avgårde[8|] Ble nesten litt skuffa jeg, sa ikke et ord da jeg gikk[:D] Og sånnhar det vært hver dag i to uker! Superdeilig[:D] Så lenge det varer da....[;)]

Back
Topp