Barnehage

Sniker fra januar -18 :-) Vi søkte i det ordinære opptaket og har fått plass fra desember. Ønsket fra januar -19 siden det er da jeg skal tilbake i jobb men pga tilskuddene barnehagene får per barn må vi ha plassen fra desember så de får tilskuddet for barnet vårt. Har egentlig lyst til å ha henne hjemme til august (er lærer) men ser ikke helt at vi klarer oss med ulønnet permisjon og kontantstøtte dessverre.

Jeg tenker å høre med styret i barnehagen, har en populær barnehage som ligger rett på andre siden av huset vårt.. vil jo naturligvis ha lille der også, håper håper håper det er ledig plass fra nyåret, hvis ikke blir jeg en smule stresset :bag:
Det er dessverre Ulempen med termin så tidlig på året...

Min eldste startet når han var 2 år og var ikke klar tidligere, andremann startet når han var 1,5 år og det gikk supert. Jeg syntes det er kjempe fint med baby tidlig på året, da blir det naturlig litt senere oppstart i bhg. For oss er bhgstart helt uaktuelt før 1,5 år, men jeg har også en jobb som kombineres godt med litt forlenget permisjon. Har forståelse for at ikke alle har muligheten til senere start.

Back
Topp