Barnehage

Nei. Eller jo, hun kunne få begynne når hun var åtte mnd (i august) der mellomste går. Det var andrevalget vårt. Vi har søkt fra januar og innstilt oss på neste august
 
Har hatt siden august, men begynner ikke før i januar :D
 
Starter opp på nyåret. Har pappaens permisjon + ferie som avvikles nå, og skal selv tilbake i jobb 16.januar. Regner med vi bruker dagene på nyåret til ei sakte og fin tilvenning. Det værste er tanken på at jeg fra nå av er mindre sammen med barnet mitt hver dag enn de voksne i barnehagen. Hæff...livet altså!
 
Ingen plass her, og ingen aning hvordan vi skal få løst kabalen frem til sommeren.. meen det ordner seg vel på et vis:)
 
Nei:( så vi har fått dagmamma isteden for fra Og med 23 nov
 
Men det er bedre enn ingenting? Her er det ingen dagmammaer å oppdrive
Dagmamma for oss er Bestemor og Bestefar. For ingen dagmamma til å ta ungen kl 0445 til 1700 vær dag i tre uker(utenom helger da er pappa hjemme) ;P så vi må ty til familie for å komme oss gjennom min arbeidperiode;P
 
Begynner i januar :) men skal være hos min mamma halve november og desember sånn at jeg kan jobbe 80% fra januar til juni. Bruker det som er igjen av fellesperioden på det fordi mannen plutselig fikk ny jobb. jeg har jobbet 100% hele høsten.
 
Kommer til å ha ham hjemme til han er 2,5 år slik som storesøstra, hu begynner i neste uke :p Synes ett år er så tidlig og jeg vet all gleden jeg får av å ha de hjemme en stund!
Jeg og søstra trivdes veldig godt og var mye ute på aktivitet eller koste oss med mye forskjellig hjemme.
Dessuten er det litt trygghet at de både kan gå og kommunisere når de begynner, føler liksom at det er en ting de ønsker selv da og ikke bare fordi det er lagt opp slik :p Siste månedene har jo ikke storesøstra snakket om annet enn barnehage, men hu var definitivt ikke klar da hu var ett år.
 
Back
Topp