Barnehage

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Når skal deres starte i barnehagen?
Jeg skal søke barnehage nå, men er litt i tvil. Lurer på om jeg skal velge midten av august eller 1 september.
 
Har de ukene noe særlig å si da? Tenker vi søker fra skolestart. Da er han ett år og en måned. Det er vel det vi har beregnet også mtp permisjonslengden her:) gjorde samme med storesøster som er født en uke etter ham.
 
Har de ukene noe særlig å si da? Tenker vi søker fra skolestart. Da er han ett år og en måned. Det er vel det vi har beregnet også mtp permisjonslengden her:) gjorde samme med storesøster som er født en uke etter ham.

Jo, synes to uker ekstra har mye å si på slutten når man er lei av å gå hjemme.
Søstera begynte da hun var 11.5 mnd og det synes jeg den gang var 1-1 mnd for sent..
 
Jo, synes to uker ekstra har mye å si på slutten når man er lei av å gå hjemme.
Søstera begynte da hun var 11.5 mnd og det synes jeg den gang var 1-1 mnd for sent..
Jaa for oss ja, hihi :p det er jo lov å begynne før og, men er vel et spørsmål om man får plass da..:/ denne gangen vil du uansett begynne senere?
 
Jaa for oss ja, hihi :p det er jo lov å begynne før og, men er vel et spørsmål om man får plass da..:/ denne gangen vil du uansett begynne senere?

Synes liksom ikke 1 juli er så bra måned å starte i..
 
Tipper det blir barnehage fra august neste år, litt rart for meg då de to andre har gått heime til de har vært litt eldre :) elste var 2 år, mellomste var 20 mndr når han begynte no i september :)
 
Men tror en må søke de inn fra 15 august hvis en skal være med i hovedopptaket? Sånn e d hvertfall her og så kan du avtale direkte med bhg når ungen skal begynne :)
 
Blir midten av august her.

Spent på hvordan det går. De to andre har jeg hatt hjemme til de var 2,5 og nesten 2 år:)

Denne gangen ser jeg faktisk fram til å jobbe igjen! Lurer på å begynne 20% i okt/nov:)
 
Blir fra midten av august, så sant jeg har fått meg ny jobb. Hvis ikke blir vi hjemme ett år til :(
 
Back
Topp