Barnehage

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
Hvor mange dager/uker brukte dere på tilvenningen? Hvordan la dere det opp? :)

Skulle ha 3 dager men hun ble syk dag 2 og lå hjemme i over en uke. Så da ble det bare 2 dager på henne.

Eldste var 3,5 år da han begynte, og ville ikke ha mammaen sin der når de andre barna ikke hadde det. Tror jeg var der en time den første dagen. Yngste var 2,5 år, og vi brukte 4-5 dager. Det gikk dårlig da jeg prøvde å la henne være der en time alene på dag 2, men på dag 5 var det bare moro.

Vi hadde 3 dager :)
Hadde også mulighet til korte dager på torsdag og fredag, da mannen hadde fri:)

3 dager hadde vi. Men guttungen brydde seg ikke så mye om e va der eller ikke :P
Va så mye arti å leke med. Va verre for mora som ble sendt på pauserommet når guttungen skulle være alene 1 time :P

Eldste var 3,5 år da han begynte, og ville ikke ha mammaen sin der når de andre barna ikke hadde det. Tror jeg var der en time den første dagen. Yngste var 2,5 år, og vi brukte 4-5 dager. Det gikk dårlig da jeg prøvde å la henne være der en time alene på dag 2, men på dag 5 var det bare moro.
Så bra der gikk såpass smertefritt. Min er 13 mnd når
Han begynner...

3 dager hadde vi. Men guttungen brydde seg ikke så mye om e va der eller ikke :p
Va så mye arti å leke med. Va verre for mora som ble sendt på pauserommet når guttungen skulle være alene 1 time :p
:p haha. Kjenne til den. Gruer meg veldig! Hvor gammel var han?

Oi. Hvor gammel? Gikk det bra?

Hun var 1,5 år, og det gikk veldig fint. Fikk ei venninne til å hente henne første dagen i barnehagen da, for jeg hadde langdag på jobb så hu skulle slippe å være der til kl 17...

Hun var 1,5 år, og det gikk veldig fint. Fikk ei venninne til å hente henne første dagen i barnehagen da, for jeg hadde langdag på jobb så hu skulle slippe å være der til kl 17...
Så bra! Føler min ennå er baby når han starter :p

Mye som skjer på de mnd, er det ikke? Ser for mrg flere uker tilvenning jeg :p
Det varierer jo veldig fra barn til barn også. Hun gikk ikke skikkelig her når hun startet. Du ser jo an hvor mye det er behov for fort da:) lykke til med oppstart :)

Det varierer jo veldig fra barn til barn også. Hun gikk ikke skikkelig her når hun startet. Du ser jo an hvor mye det er behov for fort da:) lykke til med oppstart :)
Okei :) min tok sine førdte skritt når han var 9 mnd, og har veldig teken nå. Veldig glad for det ift oppstart iallfall!

Back
Topp