Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi. Hvor gammel? Gikk det bra?Skulle ha 3 dager men hun ble syk dag 2 og lå hjemme i over en uke. Så da ble det bare 2 dager på henne.
Gammel?Mener på det var tre dager![]()
Så bra der gikk såpass smertefritt. Min er 13 mnd nårEldste var 3,5 år da han begynte, og ville ikke ha mammaen sin der når de andre barna ikke hadde det. Tror jeg var der en time den første dagen. Yngste var 2,5 år, og vi brukte 4-5 dager. Det gikk dårlig da jeg prøvde å la henne være der en time alene på dag 2, men på dag 5 var det bare moro.
3 dager![]()
Hvor gammel var babyen? Min er 13 mnd. Tenker å bruke goood tid. Men lurer på om jeg bør være der eller ikke.Vi hadde 3 dager
Hadde også mulighet til korte dager på torsdag og fredag, da mannen hadde fri![]()
3 dager hadde vi. Men guttungen brydde seg ikke så mye om e va der eller ikke
Va så mye arti å leke med. Va verre for mora som ble sendt på pauserommet når guttungen skulle være alene 1 time![]()
Hun var 17 mndHvor gammel var babyen? Min er 13 mnd. Tenker å bruke goood tid. Men lurer på om jeg bør være der eller ikke.
Oi. Hvor gammel? Gikk det bra?
Mye som skjer på de mnd, er det ikke? Ser for mrg flere uker tilvenning jegHun var 17 mnd![]()
Så bra! Føler min ennå er baby når han starterHun var 1,5 år, og det gikk veldig fint. Fikk ei venninne til å hente henne første dagen i barnehagen da, for jeg hadde langdag på jobb så hu skulle slippe å være der til kl 17...
Det varierer jo veldig fra barn til barn også. Hun gikk ikke skikkelig her når hun startet. Du ser jo an hvor mye det er behov for fort daMye som skjer på de mnd, er det ikke? Ser for mrg flere uker tilvenning jeg![]()
OkeiDet varierer jo veldig fra barn til barn også. Hun gikk ikke skikkelig her når hun startet. Du ser jo an hvor mye det er behov for fort dalykke til med oppstart
![]()
Husker du om det gikk greit?1 og et halvt år![]()