S
Sanna27
Guest
Til dere som har/får januar/februar baby: når skal dere søke barnehageplass?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som venter til august 2016, er dere hjemme med ungen i mellomtiden eller har dere pass?
Her skal jeg være hjemme i 49 uker, også skal far være hjemme 3 dager i uken i 23 uker Besteforeldre skal passe de 2 andre dagene Så med litt sommerferie tror jeg vi kommer i mål med start i barnehagen fra august Må innrømme at kabalen var mye enklere å få til å gå opp med juli-babyDere som venter til august 2016, er dere hjemme med ungen i mellomtiden eller har dere pass?
Okei, men så greit daJeg blir hjemme til AUF 16 ja. Skal jobbe noen uker på våren 2016 bare når far tar ut resten av fedrekvoten.
Ja, det var litt av en kabal! Hehe men det høres ut som en veldig god plan, og iallefall for den minsteHer skal jeg være hjemme i 49 uker, også skal far være hjemme 3 dager i uken i 23 uker Besteforeldre skal passe de 2 andre dagene Så med litt sommerferie tror jeg vi kommer i mål med start i barnehagen fra august Må innrømme at kabalen var mye enklere å få til å gå opp med juli-baby